Ah, die krampjes, lijkt me ook zo zielig. Maar hoor intussen wel dat jullie vreselijk genieten van de kids. Zo'n schattig huiltje...smelt, ik hoop dat ik dat ook snel hoor van ons kindje. Maar als het echt iets is waar je niets tegen kan doen (zoals die krampjes wel zielig ja. Dan weet ik ook niet of ik er lang tegen bestand ben (bah, voel me een vreselijke zeur omdat ik nog steeds zwanger ben, en het heeel erg zat...)
Ik vind je niet zeuren hoor...de dagen duren eeuwig en je wilt gewoon je kindje leren kennen! Ik was er zo op ingesteld nu nog met je te zitten wachten!! Nog even volhouden!!Rust maar veel of ga nog een laatste keer met alleen je man op pad..hopelijk verrast de kleine je snel. Stitch, hoe voel jij je? En Fleur??
Hey meiden, Coortje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Waauww super snelle bevalling!!! Amona bij mij kreeg ik na een wek ongeveer 40 ml samen en na 1,5 a 2 weken 40 ml per tiet. Er zit al vooruitgang in bij je! Hoe vaak kolf je nu? Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik na een week stopte met snachts kolven omdat ik overproductie had omdat ie maar 10 a 15 ml per keer kreeg. En dan werd ik sochtens wakker met pijnlijke borsten, maar goed dat wende wel weer Zonnestraal wat een lieve foto. Echt een schatje! Gaat t al wat beter met de krampjes? Sumshine jullie kleintje heb dus al een aardig slaap ritme. Wat lief dat ie zo bij jullie wilt zijn maar wel vervelend voor je eigen nachtrust natuurlijk Minimuisje wat fijn dat jullie kleine zo goed op de andere voeding reageert. Spuugt hij nu ook minder? Mooi dat hij zo goed gegroeid is Wiedeltje wat fijn dat je alle bestanden weer terug hebt. Ik snap dat je het wachten zat ben! Ik hoop dat die kleine zich snel aandient! Succes meisje knuffel! Rensje wat een schatjee zeg! Echt een mooi mannetje. Wat leuk dat de kinderen zo leuk reageerde op jullie kleine En wat naar van je kraamzorg. Goed dat je een klacht heb ingediend Isis hoop dat jij en Boris weer snel opgeknapt zijn.. Boris heeft dus ook van die nachten.. best zwaar he. Vannacht was ie weer zo aant spoken, maar dat kwam omdat hij al zijn voedingen er uitgooide en vervolgens een half uur later weer honger had Zo biancah al lekker geshopt! Ging t goed? Hoe lang was je er op uit? Wij durven nog niet hihi bang dat t te lang is en dat iedereen boven de wagen gaat hangen. Zielig he die krampjes hopen dat t snel minder word. Stitch wat een schattig meisje heb je zeg (had nog niet op je foto gereageerd volgens mij) flink bos met haar prachtig! Wat leuk dat er een fotoshoot gepland staat! Je brengt me op een idee. Heb je al minder last van je baarmoederontsteking? Fleur hoe gaat t met jullie? xx
Amons, fijn dat je mannetje gegroeid is!! Biancah, hier ook darmkrampjes. Heeeeeeel zielig! Ik snap je helemaal! Beau ook kronkelen van de pijn, vreselijk! Infacol geprobeerd. Hielp tijdelijk. Cinababy van vsm. Dit helpt wel, maar voor mijn gevoel niet afdoende. Via vrienden en kennissen zijn we nu begonnen met probiotica. (Abc dolphius heet het). Hele goede verhalen over gehoord. Vannacht een uur krampjes, en niet van die heftige. Daarna heeft ie goed geslapen! En wij ook! Dusssss, ik heb goede hoop! Probiotica is ook homeopathisch, ook wel fijn .
Joris krijgt al vanaf zn geboorte nutrilon h.a. en sinds een week ook infacol. Hebben difrax s flessen die geven ook minder lucht. En leg hem vaak op mn buik. Naar niks lijkt echt te helpen. Ja in bad doen, maar kan hem toch ook niet elke X maar in bad doen.
Hier gaat alles goed hoor lief dat je het vraagt tis echt een heerlijk mannetje! eerst had hij van die stuiplachjes en nu begon ik tegen hem te praten en hij begon gelijk te lachen echt zoo schattig!! dus ben benieuwd of dit een "echte" lach was! hihhi Hij moppert alleen als hij wakker word en dus honger heeft voor de rest hoor je hem niet. Ja tijdens t verschonen omdat ie dus honger heeft. Bij mij huitl ie nu niet meer tijdens verschonen alleen nog bij me man haha en als ik er dan bij kom is ie stil. Dus hij is al erg aan zijn mama gehecht heeft een van de meiden een huil baby of hebben wij allemaal zoete kindjes??
Hier geen huilbbaby. Hij huilt alleen net kramp of honger. En ook hier is de kleine erg gehecht aan mama. Bij mij is ie t rustigst. Naar liefde wat heerlijk dat t zo goed gaat. Heb je ook wel verdient na zoveel pech en ellende.
Nou inderdaad, heb je echt verdiend Liefde!!! Hier ook lachstuipjes *smelt*. Hier gelukkig geen huilbaby. Lijkt me afschuwelijk! Beau huilt vanwege honger! Wakker worden = huilen, want honger! Moet dan erg om hem lachen! Verschonen heeft meneer dan geen geduld voor, dus nog een tandje harder huilen . Totdat ik hem aanleg, dan rustig . Gisteren voor het eerst onder de douche, vind hij heeeeeerlijk! Helemaal ontspannen!! Badje vind 'ie minder leuk....
Bianca hoe is't nu met z'n krampen? Huilbaby, hier tot nu toe ook niet. Liefde wat fijn om te lezen dat 't zo goed gaat. En wat een ventje is't al oh je avatar zeg! Mooi!!! Hoe hield jij het vol om om de 2u te kolven? het duurt bij mij vaak bijna een uur...dan zou ik 12u op een dag kolven!!! doe nu dan gemiddeld 2u nadat ik klaar bed..maar soms ook druk met hem of iets anders waardoor er langer tussen zit...ik vind't veel werk voor een paar ml....
Vanmiddag lag hij wel ff lekker bij mn schoonmoeder op dr borst te slapen, maar de krampen blijven naar terug komen. Vanmiddag had ik hem ff in zn bed gelegd naar dat duurde nog geen 5 minuten. Echt zielig. Maandag ga ik meteen bellen. Ze gaan hem maar ff onderzoeken. Soms klinkt ie ook benauwd. Dan hoor je bij inademen zo harde piep. Dat geluid maakt ie heel vaak. Klinkt heel eng en benauwd maat er gebeurt eigenlijk verder niks. Hoe gaat t nu bij jou?
Wat vervelend Bianca..hoop voor jou dat't snel morgen is helpt het om m tussendoor vaker boertjes te laten maken? ik heb er verder ook nog geen ervaring mee..succes! En miss toch weer in bad als hem dat helpt....sterkte!
Zijn die duur in aanschaf? Maar ik denk dat t probleem bij de lactose ligt eerlijk gezegd. Heb t zelf ook en ik herken t. Zelfs mn moeder herkent t. Die zegt ook zoveel scheetjes als hij laat is niet normaal. En t is opvallend dat elke X na een half uur na zn fles krijgt ie last. Dus ik ga morgen eerst even naar de ha met hem voor ik dure andere flessen aanschaf.
Ben zo benieuwd hoe't met Fleur is!! Meis, begin je wat op te knappen? Hoop dat't goed gaat daar...!!
Hier hebben we ook hypo allergene voeding, in combi met de dr brown fles (die scheetjes ken ik...sneu en stinken!) Wij doen voor t drinken infacol (de vorige keer gebrukte ik cynababy maar dat werkte nie dus nu probeer ik infacol) en de dr brownfles groot is 10 euro volgens mij, maar ik vind em echt beter als difrax of advent... En dus de hypo allergeen, is lichter verteerbaar> als je echt denkt dat hij de melkeiwit compleet niet kan hebben kun je ook proberen babyvoeding op basis van soja oid,. Maar als ze echt allergische zijn zie je het meestal ook in de groei (minder groei, minder allert, overgeven etc..) Poept ie wel dagelijks? Enw elke voeding krijgt hij nu? Succes meis!
Melkeiwit is wat anders dan lactose. Lactose intolerantie werkt voornamelijk op de darmen. Als ik 1 glas melk drink weet ik zeker dat ik na een half uur met kramp en diarree op de wc zit en dat ik er misselijk van word. En loop dan hele dag met opgeblazen buik rond en laat hele dag scheetjes. Nou zie ik bij hem dat hij half uur na fles pijn aan zn buik heeft en dat hij soms wat misselijk is. Hij poept erg veel. Hij krijgt nu nog nutrilon ha en infacol. Maar helpt niks.
Bah wat voel ik me slecht. Ik laat Joris op t moment gewoon huilen in zn bedje. Hij heeft badje gehad daarna fles met iets meer voeding dan normaal. Hoopte dat het zou werken. Hij ligt nu ook in de ledikant ipv wiegje naast me. Zit nu te wachten tot hij slaapt. Deze minuten duren lang zeg pfff. Zoooo zielig, maar hij moet echt slapen. En ik moet ook echt slapen. Ben zo moe inmiddels. Ik kan gewoon al paar dagen in de middag ook niet slapen. Morgen gelijk huisarts bellen, want ik weet het e en niet meer. Heb al zoveel geprobeert!
Heb nu sinds 2 dg die probiotica. Wat een super spul!! Diarree minder, en vannacht???? Lekker tussen de voedingen door geslapen!! Geen krampen!!! daardoor geen huilende baby! Heeeeeerlijk!! Echt een aanrader!!
Wat fijn dat dat voor jullie werkt, Zonnestraal! En B.eau niet overstuur, voor hem ook fijn! Bianca, hoe laat is je afspraak? Als't lacutose is, wat kun je er dan tegen doen? Succes bij de HA. Hier zo'n zoet mannetje, hopelijk blijft dat zo Hij krijgt écht al een bollere toet! Vind nu dus al dat het te hard gaat haha