Sumshine, wat een schrik!! Sterkte meis!!! Wiedeltje, heerlijk toch dat het zo goed met je gaat!! Ennuh, hier ook een bloedhekel aan de administratie . Amona, niet leuk voor je man! Fijn dat jij er voor hem bent! Heeft jou nu echt nodig!! Isis, pfffff wat erg al die weeën. Afschuwelijk! Kan me voorstellen dat je dat niet volhoudt. * dit is op m'n phone hè dames...dus uit m'n hoofd * Denk denk denk..... Biancah, fijn dat je zekerheid hebt. Alleen dat al is heel fijn! En 37wk, dan is je beebje gewoon echt klaar . Lieve dames, ik ben de rest vergeten . Ohnee Fleur!! Wat fijn dat het langzaamaan beter gaat met je man! En zwaar voor jullie en schoonmoeder . Tis echt een k*tziekte. Hopelijk is ze een beetje opgeknapt als jullie beebje komt!! Hier geen diarree meer vanaf 09u . Ik = blij! Nog wel aan het infuus. Ketonen waren vanmorgen iets verhoogd = uitdroging. Morgen wil ik naar huis en dat moet!! Ik wil bij mijn man zijn!! Beebje maakt het goed
Kan me voorstellen dat je echt supergraag naar huis wilt...hou vol Zonnestraal!! In ieder geval al goed nieuws dat't al vanaf 9u goed gaat!! Hopelijk morgen naar huis!
Ohh Sum wat schrikken zeg. Gelukkig en je dan bijna 37 weken. Jij word dus de 2e. Heel veel sterkte. En ga duimen voor je dat alles goed gaat.
@sum, jeetje dat is schrikken! Sterkte meis! Nog ff en dan heb je je mannetje in je armen.... @zonnestraal fijn zeg dat je diarree nu sinds vanochtend over is. Hopelijk zijn de ketonen morgen weer omlaag en mag je lekker naar huis! @amona, balen zeg dat dat het niet gaat worden.... Hopelijk kunnen jullie snel daar naar toe!
Sorry meiden, zit op teefoon dus kan bijna niet lezen wat jullie schrijven: maar ik denk wel aan jullie hoor!! Mijn blddruk is idd vEel e hoog: gevaarlijk. Normale ondruk is 55 en nu 110 dus heb voledige bedrust int ziekenhuis. Das echt kut hoor meiden! Mag niks!!! Argh! Gelukkig is urine goed, klein spoortje eiwit maar das nog niks en bloed is goed dus nog geen vergifiting zoals vorige keer, ik was nog niet helemaal klaar met alles regelen: traktatie: geboortslinger etc dus zit mezelf beetje op te vreten...erg he?! Naja als kleine man maar goed groeit! Door de zw.suiker is er meer kans dat longen niet goed rijp zijn, dat vind ik wel wat eng,
@Sum: Wat super vervelend dat die bloeddruk zo omhoog is geschoten. Je had zo gehoopt dat je nog even zwanger mocht zijn. Maar nu mag je wel lekker je zoontje heel snel in je armen sluiten! Daar moet je ook van genieten hoor. @Zonnestraal: Kop op meid, we gaan er voor dat je morgen weer naar huis mag! Fijn dat het nu wat beter lijkt te gaan. @Fleur: Wat fijn dat het met je man heel langzaam weer beter gaat. Misschien gaat het wel ineens heeel goed met hem als jullie kleintje er is, dat zou helemaal fijn zijn. En met je s.moeder, slaan de chemo's wel goed aan? Of controleren ze dat ondertijd niet? @Biancah: Zekerheid geeft wel rust dan he. Nu kun je helemaal naar het einde van de zwangerschap toeleven. @Amona: Misschien heeft je mannetje door zijn werk wel afleiding, dat hij dan minder voelt dat het een feestdag hoort te zijn. En fijn dat het met jou ook nog zo goed gaat. Poeh Sumshine, ik ben eigenlijk reuze benieuwd naar dinsdag. Het kriebelt hier ook behoorlijk hoor. (letterlijk: mini zit te kriebelen, en figuurlijk: ik wil ook onze kleine smurf zien, vasthouden en er trots mee kunnen showen)
@sum, nee wat een schrik meid! en dan ook nog volledige bedrust. Gelukkig zijn ze er op tijd bij en zitten er nog geen eiwitten in t bloed en maar klein beetje in de urine. Sterkte meis! @zonnestraal, jeej sinds 9 uur geen diarree meer! wat fijn..ga heel hard voor je duimen dat het wegblijft en je morgen naar huis mag
Wat hoog Sum! Zit vast wel goed met de longen anders gaven ze wel'n longrijpingsspuit toch? Maar snap je mama's instinct..komt helemaal goed meis! Miss dus op't nippertje een oktoberbaby! Hou je taai !
Oh nee sum!! Meis nog effe... Denk aan je Zonnestraal fijn bijna hele dag geen diarree!! Ook rustig aan. Pfff hier voel me zo onrustig en niet lekker! Mijn hele buik doet zeer en rug ook!! Krijg het effe benauwd D'n kriebels! Stukjes slijm prop verloren. Weet me gewoon geen houding te geven. Hopelijk een goede nachtrust!! Meiden alvast welterusten en tot morgen... Reageer ik ook meer !!!!
Ohh meiden t rommelt bij meerdere dus. Spannend hoor. Hier heeft de kleine gewoon besloten nog te blijven zitten. Want de weeën zijn niet doorgezet maandag. Al zijn we er wel achter dat als ik op mn zij lig ik meer harde buiken heb. Mn man zei ook dat de ctg opeens naar 40 ging toen ik op mn zei lag ipv de 20 als ik half omhoog op mn rug lig. Moest op mn zij liggen omdat de kleine sliep en ik pijn aan me rug kreeg. Dus vandaar dat mn buik snachts dus zo onrustig is. Ben dus niet helemaal gek haha. Ohhhh wat spannend allemaal voor iedereen. Dit zijn de leukste weken, die spanning.
Spannend Rensje! Klinkt wel derieus!! Boancah dus buik reeageert op je zei? Dus vanmaf 37w op je zei liggen hihi. Hier hebk een heeel gek lijf! Blddruk is weer helemaal gezakt!! Begon met onddruk 100 ma 40min 110 na 2u 105 na 4u 85 en na 8u 80 hahaha! Ben benieuwd naar morgen. Maar verklaart wel datk me bij vlagen zo enor goed voel en ander momen, zwaar, opgejaagd etc... Gek hoor die hormonen... Ctg van beeb was iig goed, morgen weer en urine checken dus ff aanzien! Slaap lekker alen!
Dat is apart Sum! en fijn ook Zou't dan ook kunnen dat ze je onder strenge controle nog door laten lopen? Slaap lekker voor degenen die't al aan durft, hihi, ik wacht nog even.
Morgen, Hier gisteravond voor de 2e keer migraine gehad. Daar baalde ik dus ontzettend van... En nu de koppijn ervan... Zucht! Meer hier die nu op het einde meer last van hoofdpijn hebben? Echt om gek van te worden!!
Oh je bent ook weer'n nachtbraker... Balen van die migraine zeg Hier lijkt't hoofd de laatste week weer iets gevoeliger, maar kan't nog geen echte hoofdpijn of last noemen want't zakt dan vrij vlot. Soms wel meer last als ik wakker word, zoals nu...maar dan weet ik ook dat't wegtrekt mits ik weer in slaap val en genoeg slaap. Kan't miss opgewekt worden door jouw gebroken nachten? Of is't typisch voor de laatste loodjes? Succes ermee iig... hopelijk slaap je weer lekker!
@Sum wat gek (en fijn!) dat je bloeddruk is gezakt! Hoop at dit zo blijft! @minim. naar he! ik had vorige week enorme koppijn, zo'n 6 dgn achter elkaar. Was toen ziek...en door de hoestbuien denk ikdat ik zo n hoofdpijn had. Heb paracetamol genomen maar daarmee ging het niet weg. Werd wel wat minder. @Amona, toch de stap gewaagd om naar bed te gaan? Hier al weer wakker vanaf half 4, na een uur maar er uit gegaan. Ga zo weer terug, gelukkig kan mijn man er voor onze dochter uit. De poes vindt het erg gezellig dat ik beneden zit
Hè meiden, ga zo even zh bellen. Heb zelf het idee dat ik een te hoge bloeddruk heb. Ben misselijk heb hoofdpijn en voel me beroert daarbij ontspant mijn buik niet meer. Hij is zo hard als steen. Aangezien mijn bloeddruk aan het stijgen was ben ik er niet gerust op!!!