Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Stitch vanavond gewoon vroeg onder de wol!!!! Hier zit ik vaak om 21 uur al zwaar te knikkebollen.
    K.ick kwam gister om 20.30 en daarna pas weer om 1.30 en vervolgens 5.30. Dus ik ben heel blij dat hij er meer tijd tussen krijgt. We zitten nu dik 4 uur tussen ook overdag en dan drinkt hij 100 cc!

Amona toen ik de vorige x afbouwde met de borstvoeding, deed ik eerst alleen s,avondspits kolven en dit 2 dagen en daarna om de de dag s,avonds en toen 2 dagen ertussen en zo steeds meer tijd en dagen totdat ik zonder kon. Ik heb toen nergens last van gehad.
    Nu ik geen borstvoeding heb gegeven gewoon een strakke sportbh aan. En eigenlijk nergens last van gehad, kan al me eigen lingerie weer aan!! Moet wel zeggen dat ik nog steeds best grote borsten heb... Wat ik helemaal niet erg vind maar of het blijft!!! Hope soo...

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    haha Stitch!! Laat ik nou naast't bos en vlakbij een rivier wonen...kap wel even een frisse boom voor je en stuur m via de rivier jouw kant op..

Kolven......ik ben rigoreus....dus eerst uren bezig...nu al sinds eergisteravond niet gekolfd......als ze niet harder worden laat ik het, haat die pomp namelijk echt nu!!! :)
    schaam.

Rensje wat was ook alweer z'n geboortegewicht?
    Hier gisteren met kleding gewogen..heeft ze er een paar honderd gram afgehaald (maar nog niet super betrouwbaar dus) en weegt ie volgens haar 3350..wow!! Geboren met 2790 ik vond't dus wel veel, groeit goed!

Verder ben ik't even kwijt :)

3. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.499
    1.851
    113
    Oh wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met de kids!

@hier: Houd tegenover iedereen vol dat er niets aan de hand is, maar ik geloof echt dat wij morgen het wiegje wel gaan gebruiken.
    Heb net even een tijdje op de bank gelegen, en dan merk ik dat het echt wel wee-en zijn. Nog wel onregelmatig. Dan om de 5 minuten, dan om de 3, dan om de 7, en dan duurt het weer 8 minuten. Maar het komt wel op, blijft even, en zakt weer af...
    Als ik zit/sta etc. dan is het meer constant aanwezig. Alsof ik heeel zwaar ongesteld ben..

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wiedeltje, zijn ze heviger als je op je zij ligt?
    Dat was bij mij namelijk zo... ga dus maar vooral op je zij liggen mits je ze verdragen kan... want heftiger is over het algemeen: meer ontsluiting....

Zet 'm op meis :D Ben zo benieuwd wat jullie krijgen! Hoop dat het vlot gaat doorzetten en dat alles goed zal gaan.

5. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    succes wiedeltje!

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wiedeltje.... k moest in het begin ook een uur stevig gaan wandelen... miss helpt het jou ook? Of miss wacht je liever rustig af haha...
    SUCCES! :D

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wil online een dr Brown fles bestellen, maar vroeg me af hoe het precies werkt :p
    Zie dat er zo'n staafje in hangt.. kunnen ze m dan wel helemaal leeg drinken? Ja zal vast wel maar probeerde me ff een voorstelling te maken :p
    Zag ook de Born free fles, net iets goedkoper, maar geen idee of er verder verschil is?

8. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dat klinkt als weeen Wiedeltje!! :D:D:D
    Heeeeeel veel succes met de bevalling!!! Puf ze!! :D

9. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Wiedeltje kom op hè en succes!! Het klinkt goed...

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Amona k.ick was helemaal naakt moest zelf luier uit want die wogen rond de 50 gram.
    K.ick was 47 cm met geboorte en 2630 gram!! Dus was 3 cm gegroeid en 300 gram aangekomen in precies 3 weken! Dus was netjes... Dus mams blij!!!

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Fijn he.
    Trots voel je je dan he :D

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Rensje -> wat goed! Hier een dikkertje (bij de geboorte 2510 en 47 cm) en bij precies 2 weken 2975 en 49,8 cm hihi!

@ Wiedeltje -> succes!! Je kan het!!

Hier zijn we eindelijk een stapje verder. Ruben heeft verborgen reflux. Ik dacht er zelf al aan en het is nu ook door de kinderarts uitgesproken. Toch weer de voeding indikken... Het is indikken en spuitluiers of zo blijven aanklooien met veel pijn voor de kleine man. Helaas is er ook niks anders dan johannesbroodpitmeel om de voeding in te dikken. Kan ook zijn dat de spuitluiers toch ook weg gaan, maar dat dit tijd nodig heeft.

Verder gesproken over het drinkgedrag van Ruben. Hij drinkt nu om de 3 uur 135!! Soms iets minder... Reken maar uit! Gisteren had hij 890 ml gedronken! Zei de kinderarts gelijk, ja maar hij spuugt ook. Nee, mondjes, geen hele voedingen meer. Oei, dan drinkt hij echt te veel. Kan geen kwaad verder, maar gezond is het ook niet echt. Even nog aankijken en anders voeding voor hongerige baby's.

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Amona -> als het goed is is er geen verschil tussen die flessen. Dat blauwe ding wat je op de foto's ziet van de dr. brown hoort echt zo. Heeft met de lucht te maken, om die af te voeren. De fles kan echt helemaal leeg, tot de laatste druppel ;)

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ruben ook al hongerig dus! ;) Hier nog geen 135ml maar soms wel 120!! Soms ook 'gewoon' 80/90 hoor en 's nachts soms minder... maar wellicht dat je dan idd aan voeding voor hongerige babies moet ja ;)
    Hier nog niet zo ver. Wel fijn dat ie ook zo goed groeit!! Ik was ook megaverbaasd dat de kleine man al zoveeeel gegroeid is.
    Ben benieuwd naar de cm's, bij geboorte hebben ze m gemeten op 49, de kinderarts een paar dagen later op 46 cm :(

Heb idd meer uitleg over de fles gezien, het staafje is voor de lucht niet voor de voeding hahaha, ik dacht dat de melk daardoor moest :)

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Vervelend van de reflux trouwens, maar gelukkig weet je het nu. Jammer dat er niet echt iets tegen is....

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    mini naar vand e reflux maar iig kun je er rekening mee houden dus!

biancah wat zei jullie kidnerarts?

hoeveelheid drinken hier al op 150 ml...echt tis een dikke hongerlap! haha

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Dat zijn ook flinke flessen ;) hoe snel zat ie daarop?

Jullie ook zo bezorgd om Fleur? het zal toch wel goed gaan daar?

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Wiedeltje succes!

Verder ff ego, bij de ka geweest. Ze wil dat ik de 123 speen ga gebruiken en nutriton. Hopelijk werkt t. Mn trots is goed gegroeid. Geboorte 2460 en nu 3110. Ben echt super trots. Ennnn hij rolde van buik naar rug. Kinderarts stond verbaast hihi.

19. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    wiedeltje succes meid!!

amona succes met afbouwen meis!
    mini vervelend meis! maar wel goed dat jullie er nu achger zijn!

wat groeiwn jullie kindjes allemaal goed! hier nog 1 en ik schrok er.een beetje van!
    vandaag rs virus prik gehad en dan word ie.ook gewogen. Precies 4 wekwn terug 2905 en vandaag 4120:| oepsieee t word echt een bollie. maar ze vond m er goed uit zien:)
    afgelopen finsdag ook in t vu geweest was ook alles goed. geen rare dingen te zien. Die dinsdag woog ie nog 3710 en nu 6 dagen later 4120. Dat gaat wel ietsjes te hard! Maar hij zat iets boven t gemiddelde en dus prima, naja dan zal t wel he

xx

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    wow liefde wat goed!!In mijn hoofd was ie nog mini, haha, jij produceert dus ook slagroom ipv melk hihi.. Super fijn dat't zo goed gaat!!! :D

Bloed -- ik heb't idee dat ik vandaag ineens weer meer vloei dan gisteren en dagen ervoor..is dat allemaal normaal? vind't nu ook weer helderder, maar heb geen klachten ofzo verder.

truste alvast!

Deel Deze Pagina