Liefde jou knapperd doet t dus ook erg goed. Wat fijn. Dat verdien je ook wel. Genoeg ellende gehad he. Amona. Ik heb soms zo paar dagen geen bloed en dan opeens weer wat slijm met bloed of oud bloed. Vaak kun je t terug halen in je activiteiten. Als ik druk ben geweest in bewegen d is er weer wat (meer) bloed. En anders ff dokter bellen als je niet gerust bent
Thanks t word t echt een bollie, in maat 50 lijkt ie net een bodybuilder hihi Ja dat had ik ook! Maakte me ook zorgen en heb gebeld met vk, maar die zeiden dat dat gewoon kon, als er maargeen stolsels meer bij zaten. ik ben pas vorige week gestopt met bloeden, eindelijk!
Even ego: Gisteravond is om 12 uur verloskundige geweest. Had 1 cm ontsluiting. Hele nacht niet kunnen slapen van de wee-en en vanmorgen nog maar 2 cm ontsluiting Baby was wel dieper gekomen, scheelt weer bij het persen. Nu maar even afleiding zoeken en hopen dat het iets sneller gaat...
Wideltje 2 cm is al een begin meis! het is dus wel begonnen. Heeft ze je vliezen niet doorgeprikt? dat kan nl met 2 cm en heb je kans dat het sneller gaat. Je zou e rnog om kunnen vragen.. Gisteren nacontrole gyn gehad, alles goed, prettig gesprek. Ik heb 2,5 week gebloed toen 9 dagen niet en daarna dus vorige week (4 week na de bevalling)ineens 3 a 4 dagen wel, wat blijkt: dat was mijn menstruatie al! de gyn wist t zeker. Wow vond het wel vlot, moet je bedenken dat je dan al vruchtbaar bent geweest...gosh... naja besproken dat ik niet aan de pil ga dus eerst maar eens met condooms ga proberen zeg maar. Op zich wil ik het al wel proberen, maar ik durf niet, bang voor de pijn..( het is nu 5 week geleden) op zich is het ook nog vroeg, maar ik mocht al los als ik wou hahahahahaha...(uh dat nog nie).... Hoe denken jullie er over?
Goedemorgen meiden, Liefde, wat goed om te horen dat het zo goed gaat! Hij groeit goed zo te lezen, super! Wiedeltje, balen van de ontsluiting, maar het begin is er! Vaak gaat t vanaf 4cm wel snel is mij verteld? Ik hoop dat je de kleine snel in je armen hebt! Bloed, hier ook wisselend dagen niet en dan ineens weer wel wat..Erg irritant. En heel veel waterig slijmverlies? Seks, hier alweer 2x gedaan en t viel me erg mee.. Deed geen pijn en was zelfs fijn gewoon doen waar jij je fijn bij voelt!
Wiedeltje, meid, wat vervelend!!! Is je man nu thuis gebleven? Miss dat't toch kan helpen om te gaan wandelen.. als je dit nog trekt. Hoop dat't vanaf nu wat vlotter gaaat! Veel succes!! Sum, kan me zo voorstellen dat jij en je onderkantje wat huiverig en bang zijn Hier is't nog te vroeg qua bloed en genezing...maar zal m de eerste keer ook wel knijpen. Als je zin hebt, probeer je't, wil je gaandeweg niet meer, met welke reden dan ook (pijn, angst) kun je altijd stoppen... Succes in ieder geval! Die ongi was echt snel trouwens!
Haai Lady's , Wiedeltje, tis begonnen meis!!!! Woeiiii!! Spannend!!! Sex hier nog niet aangezien ik soms nog wat vloei . Weinig, maar toch . Heb 2 dg amper gevloeid en toen ineens weer wel. Was inderdaad na wandelen. Maarrrr, we kunnen niet wachten!! Want, einde zwangerschap had ik zoveel pijn (bekken) dat er van sex niks gekomen is. Vloeien lijkt vandaag weer gestopt. B.eau is in protest in zijn ledikant....maar lijkt nu toch te gaan slapen hahahaha!!! Ze zeggen je kan baby's pas verwennen met 6wk, maar met B.eau heb ik daar m'n twijfels over . Verder qua krampjes gaat het steeds beter! Sum, slaat de abc al bij jou aan? Oh en wat betreft jouw onderkantje en sex snap ik heeeeeel goed dat je huiverig bent!! Dames, wat fijn dat alle beebjes het zo goed doen!!! (CB) Liefde, jouw mannetje dus ook....super!!! Ennuh, als Wiedeltje bevallen is....gaan we dan naar 'de mama's' topic???
Woww sumshine dat is snel je ongesteldheid!! Snap dat je bang bent voor je onderkantje. Stitch jou meisje slaapt echt lekker door heerlijk!! Kan niet wachten tot onze man dat ook gaat doen. De laatste dagen zit er gelukkig 4u tussen zijn voedingen, je voelt je dan gelijk fitter Ja ik geef volledig borstvoeding! Echt heerlijk en zo handig. Niet eerst na beneden om een flesje te maken, in de kou Maar zoals vanavond ga ik handballen en dan kolf ik even snel af voor ik weg ga en dan kan mijn man de fles geven. Vind ie ook leuk om te doen Nou zonnestraal hoop dat je bloedingen snel ophouden! Kan je er weer tegen aan hihi Erg he dat protesteren in bed. Jayce ligt er nu ook in marreee die is niet blij, met me haha. Meestal haal ik hem er weer uit als ie zo wakker is, maar vandaag laat ik hem is liggen en hopelijk valt ie nog in slaap voor zijn volgende voeding Biancah waarom moet jij die 1,2,3 speen? Ik heb die ook maar hij heeft ze fles, als ik de fles geef binnen 10 min op! Dat is volgens mij ook niet zo goed voor de krampjes. ik ben probeer zo ff wat fototjes van jayce te plaatsen
Liefde, tis hier gelukt!! Wel in protest, maar toch gaan slapen!! Ben benieuwd naar foto's van J.acey!! Hier foto's van B.eau die douchen heeeeeeeerlijk vindt. Hij doet zelf z'n hoofdje naar achteren om z'n hoofdje in de douche-straal te doen . Hij valt ook in slaap onder de douche .
Oh, zonnestraal, echt prachtig! Wat een heerlijk ventje. @hier: Helaas, het schiet niet op. Vlos is net geweest en heeft niet eens gekeken of er meer ontsluiting was. Dat stelt toch maar teleur zei ze. Ben doodop. Ws. vannacht aan slaapmedicatie en morgen fit bevallen.
Wat een schatje, Zonnestraal! Ik durf nog niet met m te douchen! Miss manlief binnenkort. Heb m gisteren toen ik alleen was wel in bad gedaan, vond ik al spannend Hier echt een beroerde nacht gehad, nu dus koppijn door slaapgebrek en kan minder hebben...wat voel je je dan soort van down zeg, moet er echt voor waken. Hopelijk gaat ie zo slapen en hopelijk lukt't mij dan ook... Hoop ook dat de fles snel geleverd wordt, hij lijkt steeds meer buikpijn te hebben, zo zielig...
Wat een tegenvaller wiedeltje!!!!! Hoop dat je nog wat kan slapen...of toch gauw je kindje op je borst...sterkte meid...
Wiedeltje, nog 8 te gaan... sterkte en succes!! Seks.. de vorige keer na 2 wkn al weer. Nu moesten we ff wachten want heb last v een ziekenhuisbacterie down under... Amona, als je borsten erg hard worden idd wel kolven. Verder strakke bh niet te warm douchen en er zoveel mogelijk af blijven. Meiden ik ben wel benieuwd hoe fit jullie je al weer voelen? Zijn jullie nog heel moe? Of heb je al het idee dat je qua energie aardig de oude bent? Hier is t avondritme half 11, half 3, 6 uur. Overdag is het om de 3 a 4 uur 100 cc naar meestal laat ze wel wat staan (tussen de 10 en de 40)
Ah, liefde!!!!!!! Wat is ie knap!! En wat is ie gegroeid zeg, wow, je zult wel apetrots zijn op jullie wondertje!! Sas, ook al een aardig ritme dus! Hier geen vaste tijden...en 's nachts meldt ie zich gewoon vrij vlot (uit eenzaamheid? soms drinkt ie super weinig en slaapt weer, tot je m terug legt.....miss weet ie ook nog niet zo wat dag/nacht is. Ik hoop dat't snel iets verbetert).
prachtige foto's zonnestraal en liefde! hier aan t twijfelen om nu al te beginnen met afbouwen van de bv.. m'n tepels doen zo zeer
Zonnestraal wat een moppie! En hij is zeker aant genieten! Wij zijn nog noet met m onder de douchr geweest, ben bang dat ik m laat vallen ofzo.. kan die straal gewoon in zijn gezichtjr? Thanks ladies Isis heb je geen pijnlijkr tepels omdat hij mis spruw heeft? Ik heb alleen pijnlijke tepels als jayce dus spruw heeft of krijgt.. ook al is t mar een klein puntje. had je je zelf ook behandeld toen b.oris werd brhandeld voor spruw?
Wat vervelend Isis.... Ik ben niet objectief meer en zeg afbouwen maar das puur gebaseerd op m'n eigen ervaring/stress en de rust die't geeft om te stoppen/af te bouwen. Afbouwen duurt soms ook nog wel even...dus als't erg pijnlijk is, zou ik zeker toppen..je bent dan nog niet 123 klaar. Heb je kloven die jou pijn doen of is dit gewoon iets wat "erbij hoort"? Succes met je beslissing...