als eerste benieuwd naar wiedeltje of ze al bevallen is! begrijp uit de berichten dat ze zich nog niet gemeld heeft..spannend.. Hoop dat alles goed gaat (is gegaan) en je lekker kan gaan genieten! tepels, nee geen spruw.. Heeft B.oris wel gehad,maar is weer over gegaan. Had toen inderdaad ook een zalfje voor mezelf. Overdag doet het namelijk niet echt pijn? Heb inderdaad wel wat kloofjes... In ieder geval besloten om 's nachts te beginnen met een flesje en daar zijn wel afgelopen nacht mee begonnen. Ging erg goed! Alleen daarna stonden m'n borsten wel op knappen, maar dat gaat wel weer over douchen, B.oris vind het ook heerlijk! lekker tegen mij of vl aan. Mij is wel verteld dat je moet oppassen met de straal op z'n hoofd en dat je eerst een hand op het hoofdje moet houden. Als je een hand onder de billen hebt en een hand bij het nekje gebeurd er heus niet.. Daarna kan je partner of jij de kleine aanpakken voor afdrogen en kan degene onder de douche zelf gaan douchen. fleur, goed om weer van je te horen! een nooit zo heftige bevalling van je gyn..dat is inderdaad wel heftig. Fijn dat je weer een beetje opkrabbelt.. en de bevalling is hier ook echt iets wat verwerkt moet worden hoor.. neem je tijd meis! stitch, wat naar dat je zo'n gevoel ervaart met je schoonmoeder! als ik je verhaal zo lees vind ik het wel een beetje raar... Misschien inderdaad toch eens open kaart spelen? Snap dat je niet op een rel zit te wachten,maar dit is natuurlijk ook niet heel fijn.. hier eigenlijk het omgekeerde verhaal..schoonmoeder die overenthousiast is.. B.oris staat al met foto's door het hele huis en ze heeft m het liefst de hele tijd op schoot al een pop.. omdraaiende baby, hier nog niet..wat zijn jullie kleintjes snel zeg!
Ik denk dat Joris zich per ongeluk om had gedraaid hoor. Maar toch! Hij ligt na uren lang krampjes eindelijk bij me te slapen.
Sum heeft wel een punt stitch!! Maar ik vind echt wel dat je eerlijk moet kunnen zijn naar je moeder!!! Je hebt ook gevoel!!! Komt vast wel weer goed meis...... Meiden wil jullie allemaal een heel gezellig pakjesavond toewensen!! Ik heb al een kleine stuiterbal in huis haha!! Ben blij als ie morgen vertrokken is en we gezellig de kerstboom kunnen optuigen!!!
Ja veel plezier meiden met pakjesavond! Hier vieren we t pas zondag.. Vanavond druk bezig met de surprise!
Wat leuk om weer wat te lezen. En inderdaad wat een vlotte baby's! @ Seks, lichamelijk ben ik er nog niet aan toe. Voelt nog steeds beurs daaronder. @ Borstvoeding, ik ben na een paar dagen gestopt en over gegaan op kolven. Uit mijn rechter borst komt echt een heel stuk minder dan uit mijn linker! En ik ben nu op het punt dat ik te weinig melk produceer. Als ik elke 3 of 4 uur kolf dan haal ik net de 70..en ik heb nu zo'n 110 nodig. Iemand tips? 's avonds en 's nachts krijgt hij al flesvoeding.
Hier is de lijst weer. Zelf maar even wijzigen! Uitgerekende datum: 16 november Lolalo (33) 2de kindje 20 november Sas 26 (30) 2e kindje meisje! 24 november LadyT (29) 1e kindje 28 November Wiedeltje (21) 1e kindje 30 November Coortje (27) 3e kindje Jongen Amona (27) 1e kindje Geboren: Liefde88 (23), J.ayce (30 w 2 d) Sumshine (28) J.ippe (37 w) Fionn (25) een zoon (37w 3 d) Isis857 (26) B.oris (37w 5 d) XNicolle (27) Meisje (37 w 4 d) Biancah J.oris (37 w 6 d) Spijkervrouwtje (35) J.anne Minimuisje (29) R.uben (38 w 2 d) Zonnestraal (35) B.eau (39 w 3 d) Rensje (33) K.ick (38 w 5 d) Stitch85 (26) I.ndra (39 w) Fleur84 (28) M.ik (39 w 6 d)
Uitgerekende datum: 16 november Lolalo (33) 2de kindje 20 november Sas 26 (30) 2e kindje meisje! 24 november LadyT (29) 1e kindje 28 November Wiedeltje (21) 1e kindje 30 November Coortje (27) 3e kindje Jongen Amona (27) 1e kindje Geboren: Liefde88 (23), J.ayce (30 w 2 d) Sumshine (28) J.ippe (37 w) Fionn (25) een zoon (37w 3 d) 3 november Isis857 (26) B.oris (37w 5 d) XNicolle (27) Meisje (37 w 4 d) Biancah J.oris (37 w 6 d) Spijkervrouwtje (35) J.anne Minimuisje (29) R.uben (38 w 2 d) Zonnestraal (35) B.eau (39 w 3 d) Rensje (33) K.ick (38 w 5 d) Stitch85 (26) I.ndra (39 w) Fleur84 (28) M.ik (39 w 6 d) Misschien leuk om de datum van geboorte erbij te zetten?
Uitgerekende datum: 16 november Lolalo (33) 2de kindje 20 november Sas 26 (30) 2e kindje meisje! 24 november LadyT (29) 1e kindje 28 November Wiedeltje (21) 1e kindje 30 November Coortje (27) 3e kindje Jongen Amona (27) 1e kindje Geboren: Liefde88 (23), J.ayce (30 w 2 d) Sumshine (28) J.ippe (37 w) Fionn (25) een zoon (37w 3 d) 3 november Isis857 (26) B.oris (37w 5 d) XNicolle (27) Meisje (37 w 4 d) Biancah J.oris (37 w 6 d) Spijkervrouwtje (35) J.anne Minimuisje (29) R.uben 09-11-2012 (38 w 2 d) Zonnestraal (35) B.eau (39 w 3 d) Rensje (33) K.ick (38 w 5 d) Stitch85 (26) I.ndra (39 w) Fleur84 (28) M.ik (39 w 6 d)
Sex? Hebben er wel over getwijfeld, maar durf het toch nog niet aan... Wel wat gespeeld zeg maar Maar nog niet down under bij mij, voelt nog wat vreemd... @ Biancah -> snelle J.oris En wat sneu dat hij zoveel last heeft! En koemelkallergie ofzo? Vind het zo sneu om te lezen en ze hebben dan echt pijn. Moet zeggen dat het hier wel iets werkt. Alhoewel hij gisteravond en vanochtend de hele fles weer eruit had gegooid, door neus en mond, zo sneu. Maar verder is hij wel iets meer tevreden, dus daar ben ik wel blij om. Maar hij blijft wel kreunen in zijn slaap, slaapt dus nooit echt vast. Ja hooguit een half uurtje, maar daarna steeds even wakker en kreunen. Hier ook trouwens benieuwd naar Wiedeltje! Ben zo benieuwd!! Iedereen verder een leuke pakjesavond gehad (voor diegene die het gevierd hebben?). Hier was Joris echt aan het stuiteren, hij vond het geweldig en zo blij met zijn kado's! Dus hier heel geslaagd
Nou ik denk dat er idd meer aan de hand is, maar de ka wilde eerst 123 speen en nutriton uitproberen. Dinsdag word ik gebeld om te overleggen. Het is echt heel zielig. En hij slaapt eindelijk weer. Welliswaar bij mij op mn borst dus ik kan weer helemaal niks dan op de bank liggen. Ik doe hem zo lekker ff in bad en dan zn bedje weer in.
mini, kreunen hier ook heel erg!!!! Bianca ik vind je een topper hoe je dit volhoudt!!! Vandaag dr brown flesbinnen...die gaat er veel te snel in...grote kans dus op spugen erna...wat een gedoe!!!
hai meiden, fijne sint gehad? Hier was het gezellig! helaas werd dochterlief vanacht ziek dus we hebben een spook nacht gehad. gaaaap. Biancah, dinsdag pas weer overleg? moet je nog ff zo door? wat sneu! Hebben jullie wel eens aan een osteopaat gedacht, dat schijnt te helpen bij babys met krampojes en reflux enzo.. Ik zit er aan te denken om een consult te doen, ben voor de helft verzekerd enw il gewoon alles geprobeerd hebben om j.ip van zijn krampjes af te helpen. Denk dus dat ik een afspraak ga maken: baad t niet, het schaad ook niet iig.,. Fijne dag today m eiden.
Sum ik had idd die tip al gehad en wil dit ook wel gaan doen eigenlijk. Geen idee of t verzekerd word, maar alles voor mn kleintje hoor.
Even ego: Na een lange aanloop, maar een korte bevalling (eigk begon het di om 5 uur pas goed door te zetten, toen had ik 4 cm ontsluiting) is di-avond om 20.52 onze DOCHTER geboren! Alles is heel goed met haar en met haar mamma, die zelfs geen hechtingen heeft. Ze heet J.i.l.d.a.u (aub niet zonder puntjes overnemen!). Ze weegt 3320 gram en is 48 cm lang.
Wiedeltje!!! Gefeliciteerd!!! Wauw geen hechtingen!!! Ben benieuwd naar fotootjes van je kleine meid . Sum, osteopaat heb ik goede verhalen van gehoord. Als de krampen erger worden bij B.eau dan gaan we er ook heen. Maar tis nu alleen 'nog maar' 's avonds. Tis minder heftig en minder lang....dus ik kijk het nog ff aan. Stitch, wat lijkt me dat moeilijk zeg van je mams. Hoop dat je het bespreekbaar gaat maken, wat ook heel moeilijk is! En inderdaad, wat is de 'schade' bij haar na de hersenbloeding. Biancah, hoest nu met je mannetje? En met jou? Minimuisje, hopelijk gaat het vandaag weer een stukje beter met je mannetje. Dames, de nachterlijke borstvoedingen breken me op. Meneertje komt echt om de 3u, dus slaap steeds hazeslaapjes. Ik ga binnen nu en snel over op 's nachts flesvoeding. Wie doet dit al? En gaat dat goed?
Uitgerekende datum: 16 november Lolalo (33) 2de kindje 20 november Sas 26 (30) 2e kindje meisje! 24 november LadyT (29) 1e kindje 28 November Wiedeltje (21) 1e kindje 30 November Coortje (27) 3e kindje Jongen Amona (27) 1e kindje Geboren: Liefde88 (23), J.ayce (30w2d), 17-09-'12 Sumshine (28) J.ippe (37w) Fionn (25) een zoon (37w3d) sis857 (26) B.oris (37w5d), 03-11-'12 XNicolle (27) Meisje (37w4d) Biancah J.oris (37w6d), 09-12-'12 Spijkervrouwtje (35) J.anne Minimuisje (29) R.uben (38w2d), 09-11-'12 Zonnestraal (35) B.eau (39w3d), 10-11-'12 Rensje (33) K.ick (38w5d) Stitch85 (26) I.ndra (39w) Fleur84 (28) M.ik (39w6d), 17-11-'12 Amona (27) Wiedeltje (21) J.i.l.d.a.u (40w8d) 04-12-'12
Goedemorgen! @wiedeltje wow! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie naam! Super dat alles zo goed is gegaan en je er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen. Nu heerlijk genieten en uitrusten! @osteopaat, met J.ari hebben wij dat gedaan voor zijn overstrekken, krampjes en zijn lichaamshouding (gewoonte om met zijn hoofd achterover gebogen ergens tegenaan te liggen). Volgens de osteopaat heeft hij het kiss-syndroom. Wij hebben 2 consulten nodig gehad in 3 weken en nu ieder jaar nog 1 om te zorgen dat het goed blijft gaan. Werkte echt super, hierdoor hadden wij een heel ander ventje gekregen. @zonnestraal, ben je al begonnen met het laten wennen aan een fles? Eerste flessen moet je je man laten geven, anders is de kans groot als B.eau jou ruikt hij de fles weigert....(voordeel, jij hoeft 's nachts je bed niet meer uit ) @sum, balen ban je spooknacht! Hopelijk knapt ze snel weer op! @biancah, nog wachten tot dinsdag?? Pfff, dat duurt nog lang! Waarom moet je eigenlijk zolang wachten? @amona, hoe gaat het met het afbouwen van het kolven? Geen last? @mams, gister nog met mijn broer gesproken, en ook hij heeft het 'helemaal gehad' met haar. Zaterdag vieren we Sinterklaas bij mijn ouders en als ze dan a niet te pruimen is, b zielig zit te doen of c rare opmerkingen maakt gaan we het met zijn allen bespreekbaar maken. Blijkt dus dat mijn moeder al weken 'gewoon' auto rijd terwijl ze steeds maar zielig zat te doen omdat ze niet mocht autorijden... ( mijn schoonzus reed pas achter haar) De impact van wat ze heeft meegemaakt in Turkije is niet niks, dat weet ik. Maar als ik alles bij elkaar optel wat ik de laatste tijd heb gehoord van vrienden, familie en hoe ze tegen ons doet, denk ik dat er ook veel vraag is naar negatieve aandacht. Ze leeft op dit moment in haar eigen wereld die alleen om haar lijkt te draaien. We zullen wel zien hoe het zaterdag loopt....ik hou jullie op de hoogte!