Wiedeltje gefeliciteerd! Eindelijk is ze er! Mooie naam ook. Zonnestraal, vanaf t badje gisteravond gaat het wel net Joris. Hij heeft flinke volle luiers afgeleverd. Maar gisteren overdag en savonds was echt een ramp. Ik was gisteren zo moe dat ik na de fles van half 10 zelf ook naar bed ben.gegaan. Hij melde zich pas weer om half 1. Ik schrok van de tijd haha. Daarna melde hij zich pas weer om half 5 en weer om kwart over 8. De nacht is dus eigenlijk heel erg goed gegaan. En hoop dat het vandaag ook goed blijft gaan. Ik heb manlief eindelijk ook zo ver om alleen nog maar te voeden op verzoek of waneer we tijd van huis zijn van te voren fles geven als we denken dat hij er bijna om gaat komen. Want je weet dat na 3 a 4 uur hij weer fles wil. Manlief merkt nu ook dat hij zn flessen dan veel beter leeg drinkt en er langere tijd tussen laat. Mocht het vandaag weer helemaal mis gaan met krampjes ga ik vanmiddag bellen naar een osteopaat. Want ik zelf trek het emotioneel anders ook niet. Hoe voelen jullie je verder? En hoe is jullie man? Ook overal commentaar op terwijl hij er amper is? Of loopt te zeuren over moeheid? De mijne heeft echt niet door wat ik op een dag doe. En ook nog eens de gebroken nacht erbij. Ik hoor om me heen dat mijn frustratie naar manlief heel normaal is en ook dat hij het allemaal niet door heeft en daarom lompe opmerkingen maakt. Ook mag ik niks zeggen als hij eens een fles geeft hoe hij dat het beste kan doe. Joris drinkt dan ook alleen bij mij zn fles helemaal leeg. Verder bij niemand gek genoeg. Herkent iemand dit?
Wiedektje, gefeliciteerd!!!!!! Mooie naam! En fijn dat het uiteindelijk vlot ging!! Geniet van je kraamtijd!
Uitgerekende datum: 16 november Lolalo (33) 2de kindje 20 november Sas 26 (30) 2e kindje meisje! 24 november LadyT (29) 1e kindje 28 November Wiedeltje (21) 1e kindje 30 November Coortje (27) 3e kindje Jongen Amona (27) 1e kindje Geboren: Liefde88 (23), J.ayce (30w2d), 17-09-'12 Sumshine (28) J.ippe (37w) Fionn (25) een zoon (37w3d) sis857 (26) B.oris (37w5d), 03-11-'12 XNicolle (27) Meisje (37w4d) Biancah J.oris (37w6d), 09-11-'12 Spijkervrouwtje (35) J.anne Minimuisje (29) R.uben (38w2d), 09-11-'12 Zonnestraal (35) B.eau (39w3d), 10-11-'12 Rensje (33) K.ick (38w5d) Stitch85 (26) I.ndra (39w) 13-11-'12 Fleur84 (28) M.ik (39w6d), 17-11-'12 Amona (27) Wiedeltje (21) J.i.l.d.a.u (40w8d) 04-12-'12
Wideltje gefeliciteerd!!!!!!!!!!! Mooie naam! Ik vind Jil.dau echt een super leuke, frisse naam! Houd er van! uiteindeijk was het dus met 41w en 1 dag? Fijn dat het zon goede bevalling was, het klinkt erg goed! ben je thuis bevallen? Mooi gewicht heeft J.ildau ook!
Ha dames, sorry ik kan niet kopiëren en plakken met tel... dus dan zo: klik op 'zwangerschapspagina' zodat je alls ziet met subfora enzo.. scroll ver na beneden..vlindertuin en vk-deel enzo voorbij.. dan krijg je iets van na de bevalling of na de geboorte (weet naam niet precies) en daar is dan een sub die "de mama's" heet...klik...en dan de titel zoeken die zonnestraal schreef. Succes
Wiedeltje! Gefeliciteerd!! En wat een aparte, mooie naam voor jullie dochter! En zonder kleerscheuren eraf gekomen, toppie! Nu lekker volop genieten!!