Uitgerekend vanaf 15 november deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Isis857, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    zo, net nog wat bijgeslapen van 8 tot 11. Gelukkig...

Je hoort overal dat je goed moet uitrusten etc gezien de bevalling en kraamtijd... iemand hier t gevoel dat ie goed uitrust? Lijkt haast onmogelijk met al die harde buiken, pijn, voorweeen...

Hebben jullie allemaal definitief een naam? En lukt het om die niet te verklappen al aan vrienden en familie? Ik ben steeds bang dat ik me verspreek haha!

2. Biancah

Biancah Niet meer actief

Whaha uitrusten. Hoe kort of lang ik ook slaap uitgerust ben ik nooit.

Ik ben echt zoooo boos.
    Wij gingen naar een magezijn uitverkoop. Heel druk net parkeren. Wij staan te wachten op een plekje. Komt er een klotehommel aanrijden en propt hem er zo in. Dus ik stap uit, vraag hem waar hij denkt dat wij op staan te wachten. Dus vraag hem zn auto weg te zetten. Krijg ik een grote bek. Vraag ik.hem waar hij t lef vandaan haalt om zo te doen tegen een hoogzwangere vrouw. Begint die hoer van hem ook een grote bek op te zetten.
    Dus ik eindigde met, tyfuslul val dood.
    Maar harde buiken all over nu. Pfff. Moet half 2 voor ctg. Ben.benieuwd of we dit erop terug zien.

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hoe is't Rensje? Spannend ook zeg.

En Sum?
    En Zonnestraal?
    En Bianca? Moet je 's weekends ook voor ctg?

Sas, ik slaap laat en in etappes, maar voel me dan 's morgens vaak wel uitgerust. Had jij dat niet toen je om 11u wakker werd?

Naam staat hier vast. Lichte twijfel ofwe'n tweede naam doen met vernoeming naar schoonvader.
    Jullie 1 of meerdere namen, Sas?

Tot later!

4. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja ik moet iedere dag helaas.
    Alles voor de kleine man! Dus ben nu opweg met een kei harde buik. Ben benieuwd.

5. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    @rensje: sterkte meis!

@biancah: herkenbaar, die hufters! Vanochtend naar de Ikea gegaan. Ik stond bij het koffieapparaat en, ok, na twee keer op 'heet water' gedrukt te hebben kwam ik er pas achter dat m'n kopje onder de verkeerde tuit stond (noem het zwangerschapsdementie). M'n man kwam eraan met zijn kopje en schonk voor ons beiden tegelijk in (hij wilde koffie, ik thee, dus dat kon). Staat er een oude vent naast me die zegt: "ja, kan ik nou ook eens?" toen wees hij naar m'n man: "hij gaat ook al voor".
    Ik dacht echt wat ís dit nou? En zei: "Ja hij hoort bij mij. Het duurt niet lang hoor. U kunt toch wel even rustig wachten?"
    Begon die man allemaal te mopperen maar daar werd ik zó chagrijnig van! Ik bedoel, waar héb je het over?? Dus ik zeggen dat ie niet zo boos hoeft te doen. Ik bleef wel beleefd maar toen we klaar waren zei ik wel: "Nou, nu kunt u eindelijk. Veel plezier!"
    Heb dus wel een iets korter lontje...
    Daarna bij de wc ging ik aan de kant voor een mevrouw met een buggy en hield de deur voor haar open, maar er kon geen bedankje van af! Ik had mezelf echt niet in de hand en zei: "Geen dank hoor! Doos."
    Ohh best wel erg, maar kan daar gewoon echt niet tegen op het moment. Maar goed.... :p

Veel succes met de checkup btw!

@naam: wij zijn sinds augustus uit over de naam en het is indd moeilijk om het voor ons te houden maar we hebben ons nog niet versproken! Ben zo benieuwd wat mensen er van denken. Ben er zelf iig superblij mee. Is bijzondere naam maar wel goed uitspreekbaar. Hebben trouwens ook een tweede naam en dat is een soort van vernoeming maar dan anders. Omdat ik niet weet wie hier allemaal meelezen hou ik het daar nu bij :)

@slapen: slapen lukt over het algemeen nog aardig. Zolang ik mn bekken niet forceer (lees: gewoon niet meer dan 50 meter lopen) heb ik snachts geen pijn. Wel vanochtend veel pijn in m'n pols en hand, echte steken. Hoef ook maar 1 á 2 keer per nacht eruit.
    Gisternacht aan een stuk door geslapen van 12 tot 10! Vanochtend om half 7 eruit om te plassen, en kon daarna niet meer slapen. 9 uur ging de wekker omdat we naar de Ikea zouden gaan, maar toen sliep ik pas in en heb nog een half uurtje heel diep geslapen.
    M'n man wist trouwens niet wat ie meemaakte in de Ikea: normaal wil ik óveral langs maar nu was ik degene die de kortste routes wilde nemen en zo snel mogelijk weer buiten wilde staan. Een verademing voor hem :p

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Haha Fionn, superacties en je goed recht!! Jij kunt trouwens echt nog maar weinig lopen.

Wat'n k.zak Bianca! Was vanmorgen blijkbaar tegelijkertijd met je aan't typen geweest.
    Hoe was je ctg??

Hier alleen even wat boodschappen gedaan met manlief.
    Jullie geloven't nooit...(als je m'n album met buikfoto hebt gezien..) maar.. ik pas nog in m'n winterjas!!!!! :$ :$ :D
    Geef toe dat ik ook vaak de maat nodig heb voor m'n schouders dus er was blijkbaar genoeg speling :) toch leuk ;)

Nu even energie verzamelen om te koken.

7. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja die kerel kon van mij wat.
    Ctg was goed.
    Sorry dat ik verder niet reageer maar ben zo moe.

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Fijn dat't goed was! En pak lekker wat rust nu :)

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Rensje, en???

Sum, alleen maar fijn dat je bloeddruk gezakt is!!

Slapen, slecht al weken :(.

Sas, snap ik ook niet hoor...uitgerust zijn en al die voorweeen en weinig slaap :(.

Amona, wat heerlijk om uitgerust wakker te worden!!

Namen, zijn we over uit! Al tijdens onze icsi-behandeling :D. Erg moeilijk voor ons te houden!!

Ik ben vanaf gisteravond thuis!! Mocht eigenlijk vandaag naar huis, maar had gister geen diarree meer en de arts kwam 's avonds ff langs. En die zag dat ik zo graag naar huis wilde en vroeg...wil je liever vanavond al naar huis??? :D. Nou m'n tas was in 1 min ingepakt :D.
    Kreeg een slaappil mee om goed te slapen om op kracht te komen voor de bevalling. Pffff, heb lekker geslapen!! Ik werd er helemaal duf wakker van en leek net een chineesje met m'n kleine oogjes :D.
    In bad, en daarna een energie! :$.
    Waar dat vandaan komt zonder eten in m'n lijf en na 4 dg diarree...;).

Dus hoppaaaaa naar buiten en weer 2 leuke kleding dingetjes gekocht :p.

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hoera, wat fijn dat je thuis bent (en er op uit kon!).
    Ben benieuwd wanneer jullie kleine komt.

11. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ik ook!! :D

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Hè meiden,

Ben er ook weer!!
    Ctg was goed veel harde buiken maar bloed en urine goed.
    Bloeddruk is aan hetstijgen maar verwachten eerder door een aankomende bevalling.
    Bij enzo ging mijn bloeddruk ook op het laatst omhoog.
    Vorige week nog 60/110 nu 90/120 geloof ik.
    Het was nog goed maar woensdag weer ctg en alle ratteplan.
    Dus afwachten geblazen, geen reden voor zorgen op dit moment.
    Kleine zat over mijn ribbenboog dus was voor mij erg groot.

Biancah, wat een hufter en stom wijf zeg... Snap dat je je opfokte
    Gelukkig ctg goed!!! Kunt trots zijn op jezelf en je mannetje!!

Lig lekker plat want ben gesloopt na al die onderzoeken ... Eerst stagaire toen Co. Assistent toen gyn!!! Totaal dik 3 uur onder de pannen geweest

13. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.499
    1.851
    113
    Oh, zonnestraal, heerlijk joh, dat je weer thuis bent! Geniet er van. En van de laatste loodjes. Jij mag echt elk moment al bevallen!

Rensje, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.

En sum: doen ze zowiezo dinsdag inleiden? Ook als je bloeddruk weer op een normale hoogte blijft? Wel raar zo'n sterk wisselende bloeddruk.

Ik verveel me. Erg he. Nog meer mensen hier last van? Ik wordt er ook vreselijk humeurig door, dat ik gewoon niets te doen heb. Manlief verzint dan allerlei karweitjes die ik niet meer zie zitten. Zoals in de tuin struiken inplanten ofzo. Lekker handig met zo'n dikke buik...

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hai meiden
    Ff een korte update: ik word morgen ingeleid.
    Blddruk te hoog.
    Baarmdrmond is nog niet rijp dus morgenochtend voor rijpen met tabletjes....spannend!

15. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Even kort, wat spannend sum!!! Veel
    Succes morgen. Moet je je al vroeg melden?

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    En zonnestraal, wat fijn dat je weer thuis bent!

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Isis, lig nog int ziekenhuis dus ze komen bij mij haha

Zonnestraal: lekker thuis meis! Laat t nu maar gauw bij je beginnen eh?!

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Spannend zeg Sum.
    Jammer dat de bm nog niet rijp is, lees in't inleiden in't andere nov. topic dan erg lang duurt.
    Je hebt't toch lang uit gehouden meis, zelfs zonder insuline. Dus hoop dat je je er ook'n beetje goed onder voelt?
    Megaspannend meis!
    Alvast veel succes!!!

19. Biancah

Biancah Niet meer actief

Sum wat spannend! Heel veel s6 en we horen het vanzelf wanneer je kleine wonder er is.

20. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Sum, wat spannend!!! Ik denk aan je morgen!!
    Heel veel succes met de bevalling.
    Graag als je bijgekomen bent van alles je bevallingsverhaal! :D
    Oh en foto's uiteraard.

Isis, thanks!! Lief!!

Rensje, fijn dat je bloeddruk goed is!

Deel Deze Pagina