Uitgerekend voor juli 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Artife, 28 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    #1 Artife, 28 okt 2013
    Laatst bewerkt: 28 okt 2013
    Hoihoi
    Ik heb gisteren ontdekt dat ik zwanger ben, het is nog heel pril en heb eigenlijk vandaag mijn nod. Wat maakt dt ik nog heel onzeker ben! Kan er iemand mij wat geruststellen??

Mijn testje had een heel licht streepje, moest goed kijken maar er stond er wel degelijk eentje! Heb daarom voor de zekerheid een digitale gedaan en ja hoor: zwanger 1-2 weken.
    Het ongeloof is echter nog groot en heb veel schrik en hier wil ik vanaf!

Heeft nog iemand hier last van?
    En zijn er nogal uitgerekend voor juli? :)

2. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap TiniBx! Zelf had ik afgelopen zaterdag getest (was toen 4 dagen overtijd; mijn nod was 22 oktober) en deze was super positief. Zelf ben ik ook nog redelijk onzeker. April dit jaar een miskraam gehad, kwam ik met de termijnecho achter. Sorry ik ben je niet echt aan het geruststellen :$.

Ik hoop voor jullie (en mijzelf) dat we een plakbeeb hebben en dat we in juli 2014 een lief mooi kindje in onze armen mogen verwelkomen!

Zelf ben ik trouwens volgens de zwangerschapscalculator 1 juli 2014 uitgerekend (op mijn moeders verjaardag haha).

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja miskramen komen gewoon voor maakt niet uit dat je dat vertelt! Heb gwn schrik dat het gaat mislopen hehe! Ben zo blij dat ik zwanger ben!!

Stel je voor dat je echt op haar verjaardag bevalt zou wel speciaal zijn!!
    Mijn vriend verjaart 19 juli en hij zit al bezig van wat als je dan bevalt ... :D

Ja laat ons dat hopen he. Jij ook gefeliciteerd! !!

4. Frou81

Frou81 Fanatiek lid

2 nov 2010
    1.678
    638
    113
    West-Brabant
    Ook ik ben in juli 2014 uitgerekend. Afgelopen woensdag ontdekt dat ik zwanger ben, terwijl vandaag mijn nod pas was...

5. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    @tinebx

Inderdaad dat zou voor haar echt een verjaardagscadeau zijn. Helaas zou ze nooit echt met hem/haar kunnen spelen omdat ze in 2009 een herseninfarct heeft gehad en hierdoor verlamd is en apraxie (problemen met handelen), emotiewisselingen en afasie (taalstoornis) heeft. Maar desalniettemin is ze superblij dat ze er nog is en mij en mijn broertjes kan zien opgroeien.

Zou wel ultieme verjaardagscadeau zijn voor je vriend! Maar snap dat hij zich er druk om maakt :p.

@frou81
    Gefeliciteerd!!

6. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Oooh dat is wel erg! Gelukkig kan ze er wel nog van genieten!
    Ja hij wil dat eigenlijk niet denk ik, lijkt me ook niet leuk... :p

7. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Budgie kom gezellig bij ons andere topic van juli 2014 daar is het wat drukker ;)

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dubbele topics zijn ook niet toegestaan, dus deze zal ik sluiten. Het andere juli topic is ook te vinden in zwangerschapsclubs.

Deel Deze Pagina