Hey meiden, omdat we in bijna 7 weken tijd deel 3 hebben volgekletst toch alvast even nummer 4 aangemaakt
Goedeomorgen! Ik werd net om 5 uur wakker van een wee. Overduidelijk geen twijfel over mogelijk... Daarna misselijk en ook t gevoel dat ik moest poepen. Al 2x klein beetje gepoept (sorry voor de details) en bij t afvegen bloederig slijm. Voor de misselijkheid maar een bakje yoghurt gegeten. Inmiddels ben ik 45 minuten verder en heb ik al meerdere weeën opgevangen. Merk dat ik nu even onrustig wordt. (oh komt weer een wee!) Wat moet ik allemaal doen? Zoon moet naar t kdv, maar is hij zijn koorts al weg? Dan maar naar mijn moeder, maar ja hoe laat bel ik haar? Moet ik haar al nu bellen? Zal het doorzetten? Weeen al timen of eerst even afwachten? bla bla bla. Als ik over een half uur nog weeen heb, dan ga ik manlief maar eens wakker maken denk ik. Nu maar een beetje internetten en maar een aflevering van 'True Blood' kijken. Baby's en vampiers is natuurlijk de ideale situatie... Wie weet... Keep you posted!!
@Eli, wat een vervelend gedoe. Het is toch bekend dat zwangere vrouwen snurken als kerels? Beetje lullig van hem. Hoop dat je alsnog nog even in slaap valt en anders overdag nog even wat kunt bij slapen.
Fief even lekker onder de douche, dat ontspant. Bij mij komen ze onregelmatig, maar rond de 6 a minuten en zijn nog wel te doen, maar moet al beginnnen met zuchten. Ga zo ml maar eens wakker maken.
Ja doe ik straks wel *lekker eigenwijs* VL slaapt nu eindelijk ns en was al sinds 2uur wakker dus t is nog redelijk vol te houden alleen op de piek denk ik weleens van hell noo EN IK HEB DORST!! Ben ik ff blij dat mn obstipatie weg is haha moet er nog ns bijkomen met persen..
Ja kunnen ze gegarandeerd hechten lol... Nu komen ze om de 10 min ongeveer.. ben benieuwd hoop dat ik geen daaagen weeën heb maargoed zien we dan wel weer...
Klopt Whaaaa word helemaal blij !! Nee wel geprobeerd .. vanaf 2u dus uur opgebleven om weeën te klokken.. toen vk gebeld voor de 2e x en die bleef tot 4u ofzo..toen heeft VL mn ouders en broer weer op de hoogte gebracht na t 1e belletje. . Dus werd t 5u ofzo.. en half 6 dacht ik k ga eruit..weer ff klokken want weeën worden wel heftiger.. Ik heb ook t gevoel dat ik moet ontlasten maar durf niet haha dalijk ers ik t kind eruit
Goedemorgen meiden, Spannend Mira en Fief, misschien 3 babys vandaag. Wel fijn Mira als je meisje toch nog spontaan komt. Eli niet leuk zoals je vriend reageert, net alsof jij er wat aan kan doen dat je slecht slaapt. Ik sliep uiteraard laat en ben vanaf 5 weer klaar wakker. Heb weer hoofdpijn en misselijk. Oja mag mee bibben. Ben 37 weken
Copani!! En morgen Jette! Dus wordt stil hier... Zl is wakker geworden met koorts, dus dat is balen. Mijn moeder gebeld, die komt hem zo halen. Ml heeft werk afgebeld. Ben nu druk bezig met zl, merk dat de weeën ook iets afzwakken. Haha zul je zien dat t loos alarm is. Haha, huis moet schoon!! Tv staat aan voor zl en ik ga met n poetsdoek door t huis! De derde verdieping is al gedaan inmiddels.