Totaal geen eelust en last van darmen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jomy, Sep 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Vorige week had ik wat last van obstipatie en ook steeds een vol gevoel maar deze week heb ik echt totaal geen eetlust meer :( heb nergens zin in en dingen die ik normaal heerlijk vind krijg ik nou met moeite weg. En geloof me: ik hou echt van ete. Haha...
    Hebben jullie dit ook gehad? En wanneer trok dit weer weg? Ik heb genoeg reserves maar weet dat t niet goed is om af te vallen maarja als je dr echt niks in krijgt?!

Ook had ik vanmiddag ineens zo'n pijn in mn buik dat ik bijna niet meer kon zitten of lopen. Toch maar ff de vk gebeld en ik mocht langs komen voor een vroegtijdige echo. Ze wilde een bbm zw uitsluiten. Alles zit gelukkig op de goeie plek :d en er was zelfs al n hartje te zien. Super blij dus, maar nog wel de buikpijn. Volgens haar zijn t mn darmen. Heb al n warm bad genomen, verder.nog iemand tips?

Bedankt alvast

2. Non18983

Non18983 Bekend lid

Apr 9, 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Gewoon af en toe wat eten kleine beetjes, ik had het ook niks was meer interessant wat eten betrof en ik had ook nooit meer honger. Moest mezelf er echt aan herinneren om te gaan eten.

Ik eet nu sinds een paar weken iets beter, maar nog niet als voor de zwangerschap en mijn darmen zijn nog steeds in opstand. Gaat wel weer eens over denk ik dan :)

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb bij mijn dochter elke dag overgegeven tot week 18 en bij deze idem. Mijn dochter werd super gezond geboren en met deze baby gaat het tot nu toe erg goed ook.
    Als je bang bent om tekort te komen is het altijd goed om multi vitamines voor zwangeren te slikken.
    Daarnaast hoef jeje niet zorgen temaken over het afvallen zolang je geen ondergewicht hebt.
    Je eetlust komt waarschijnlijk tussen de 12de en 20ste week weer terug en het is overgins een hele normale bijkomstigheid van een prille zwangerschap.

4. lolsmurf

lolsmurf Actief lid

Jun 5, 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Mijn eetlust is ook totaal weg. Ik ben ook al 4 kg afgevallen terwijl ik wel normaal probeer te blijven eten. In het begin was ik niet misselijk maar sinds gisteren voel ik me niet meer zo lekker. Zonet met moeite een banaan opgegeten :S.

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    voeding is wel belangrijk natuurlijk, zorg maar dat je, wat je eet, gezond en afdwisselend is.. Succes meiden

6. chupa

chupa Bekend lid

Jan 17, 2010
    504
    13
    18
    Female
    Groningen
    Zooooo herkenbaar, ik heb hetzelfde gehad :) Toch mezelf ertoe verzet steeds wat te eten...en het ging steeds beter en ik eet nu weer helemaal 'normaal', eetlust is ook weer terug....dus even volhouden meis het komt goed;)

Voor de darmen dronk ik elke dag een of 2 glazen roosvisee laxo...hielp mij wel iets...

7. chupa

chupa Bekend lid

Jan 17, 2010
    504
    13
    18
    Female
    Groningen
    Ohw ja en ik slik ook extra vitamines en mineralen elke dag...;)

8. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Is er dan echt helemaal niets waar je zin in hebt. Ook geen snoep koek chocola of fastfood ofzo. Zowel eet dat dan gewoon.
    Bedenk wel als je misschien misselijk wordt dat dat gevoel word versterkt door een lege maag. En dan beter kan proberen iets naar binnen te krijgen al is het "ongezond".

9. Jomy

Jomy Niet meer actief

Thnx voor alle reacties... Voel me nu een stuk beter dan gisteren maar nog steeds wel dat volle gevoel. Heb net wat brood gegeten en probeer zoveel mogelijk fruit... Fastfood heb ik helaas ook niet eens zin in haha...

Het is voornamelijk ook t warme avond eten waar ik geen trek in heb. Hoop idd ook dat dat snel weg trekt en dat ik niet zo'n zwangerschap krijg waar die misselijkheid en vol gevoel 9 maanden blijft haha...

Glas lauw water op nuchtere maag schijnt ook goed te helpen voor je darmen. Ben benieuwd of dat echt werkt!

Jullie ook fijne zwangerschap allemaal!

Share This Page