Mijn nod is morgen of maandag.. Deze testen zijn van donderdagochtend, vrijdagmiddag en vanmorgen. Gaat niet echt snel he?.. (Onderste is ander merk, heb de foto van de kv test niet meer maar streepje was hetzelfde als gistermiddag)
Je kan ook beter om de dag testen. Elke dag en 2x op een dag zie je niet veel verschil! Ik zou maandag weer testen en die dan vergelijken! Heel veel succes en hopen op een mooie oploop
En ik zou ook een kv test doen opnieuw. Want op zich vind ik de oploop tss de eerste 2 foto's wel goed hoor! Volgens mij (ik ken de onderste test wel niet) heeft die onderste een andere hcg-grens!
Ja ik ga morgen weer met Kruidvat testen inderdaad! Is wat duidelijker. En schijnt ook gevoeliger te zijn dan die andere test (van Testjezelf). Vind het zo spannend!!!
Nou ik kon niet meer wachten omdat ik me zo "zwanger" voel... en er is gewoon helemaal niets te zien! Ja misschien heel in de verte een tuurstreepje. Pfff..
Ik zou een clear blue doen, digitale. Mijn kV testen waren heel onduidelijk de eerste dagen en mijn cb was heel duidelijk, stond na 2 mijn meteen zwanger in beeld. Ik zal foto hier zetten van de test van kV die met t zelfde urine is gedaan dan die cb test, Misschien geeft het hoop? Echt deze testen zijn met de zelfde urine gedaan
Ow foutje ik bedoel deze foto van kV, de bovenste was van zondag en de andere was maandag, en maandag was ook de cb test
Oja inderdaad heel lichte streepjes! Ik wacht morgen gewoon af, ik weet namelijk zeker dat ik uiterlijk vandaag 2 weken geleden mijn eisprong had dus morgen zou ik dan echt ongesteld moeten worden. Zo niet, dan weet ik eigenlijk al genoeg maar doe ik dinsdag een cb test. Jij in ieder geval gefeliciteerd! (of had ik dat al gezegd? )
Jij hebt al heel wat meegemaakt zie ik in je onderschrift.. als ik dat dan lees voel ik me echt bezwaard om te "klagen"
Niet doen...elke mk is heel verdrietig. Dit is toch gewoon oneerlijk zulke mooie testen en dan toch een bloeding!! En het is verdrietig, ontzettend verdrietig. Ik leef met je mee, voel je alsjeblieft niet bezwaard meis. Knuffel!
Lief!! Het gekke is, dat ik nog niet ongesteld ben! Gisteravond kreeg ik kramp en veegde ik een beetje roze af, normaal zet het dan snachts of de volgende ochtend door maar nu niks! Ik krijg dan meteen weer hoop.. maar heb wel met vlagen krampjes dus het kan net zo goed nog komen. Daar ga ik maar wel vanuit!