Bloeding komt maar niet op gang?

Discussion in 'Miskraam' started by 007Poema, Mar 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 007Poema

007Poema Lid

Jun 25, 2008
    56
    0
    0
    Dag dames,

Kunnen jullie me helpen? Ik heb tot gistermorgen Utrogestan gebruikt en gistermiddag is een (hele) vroege miskraam bevestigd door de bloedtest. Mijn waardes waren al praktisch tot het nulpunt gedaald dus het is al eerder misgegaan.
    Nu heb ik sinds donderdag wel licht bruinverlies, maar bloed of krampen blijven uit...

Enig idee of dit nog moet komen? Of dat het bij het bruin blijft omdat het al langer misgegaan was? (Maar blijven zitten door de Utro?)

Jullie advies en ervaringen zijn zeer welkom hier!

Liefs Poema

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Of het door de utro komt of niet, dat zul je nooit weten: hier twee keer een missed abortion. Eerste keer was er op het moment van de echo al 3-4 weken geen groei meer en duurde het desondanks nog dik 2 weken voor de miskraam kwam, (en eerst nog 4 dagen steeds meer gevloeid, voor de echte miskraam kwam).
    Tweede keer was ons kindje al 3 weken overleden op moment van de echo en hebben we de week daarop met medicatie ingegrepen.
    Dus het kan nogal even duren voor een miskraam op gang komt, daar is niets raars aan.
    Utrogestan KAN dat proces nog wat vertragen/verlengen, maar het hoeft dus niet perse daarvan te komen.
    Sterkte met afwachten.

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Hier ook 5 missed abortions, kindjes waren al eventjes gestopt met leven, maar kwamen nooit vanzelf. Nooit een krampje of bloeddrupje gehad of gezien. Altijd gecurreteerd. Dus kan best zo zijn dat jij dat ook hebt.

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hier de 4e zwangerschap utro gebruikt. Doordat ik door bleef testen wist ik dat mijn zwangerschap niet goed meer ging en ben ik bij 5 weken zwanger gestopt met de Utrogestan. Daarna duurde het 4 dagen voordat de miskraam op gang kwam... Het kan dus even duren meis!

Sterkte en ik hoop dat het allemaal meevalt uiteindelijk!

5. 007Poema

007Poema Lid

Jun 25, 2008
    56
    0
    0
    Dank je wel voor jullie adviezen!

Ik zal gewoon even afwachten, vooralsnog heb ik in elk geval nergens last van, als het langer dan een week duurt voor het 'loskomt' zal ik eens met de arts bellen. Uiteraard hoop ik dat alles gewoon op de 'normale' manier kan gaan, maar daar gaan we ook maar gewoon even van uit!

Share This Page