Een paar dagen geleden maakte ik een topic aan omdat m'n lijf zo vreemd voelde. En dat is alleen maar erger geworden... Ik heb 17 juni een miskraam gehad. Hartverscheurend, maar een week daarna bleek ik tijdens de controle gelukkig wel "schoon" te zijn. Na alles bekeken te hebben zei de gyn dat ik waarschijnlijk over 4 à 5 weken een menstruatie kon verwachten. We besloten even pauze te houden van de MMM, maar wel zelf te proberen. Afgelopen 30 juni had ik 's avonds opeens een smiley op de ClearBlue Digital ovulatietest. 1 juli waren ook de ovulatietesten van Action en Kruidvat knalpositief. Ondertussen had ik verwarrende PMS-achtige klachten, pijnlijke borsten, opgeblazen gevoel, pukkeltjes, etc. Het is nu 4 juli en ik heb afgelopen nacht steeds wakker gelegen vanwege venijnige trekkerige pijn *down below*. En daarnet had ik roze vegen met een paar druppeltjes bloed. Ik word hier een beetje angstig van. Het is nog maar 18 dagen sinds m'n miskraam en 4 dagen sinds de positieve ovulatietesten. Dit kan toch nog geen menstruatie zijn?
Ik had de maanden na mijn miskraam zeer heftige pms klachten (die vrijwel identiek waren met 'gewone' zwangerschapskwaaltjes) die al begonnen bij de eisprong en dan 2 weken aanhielden. Heb aardig wat zw-testjes versleten, ben zelfs een keer bij huisarts een bloedtest gaan eisen omdat ik me simpelweg zooooo zwanger voelde... Had echt gevoel dat miskraam me hormonaal flink in de war had geschopt. De eerste maand na miskraam was het heftigst en daarna werd het iedere maand een beetje minder. Tot de maand dat ik zwanger werd, toen had ik opeens nergens last van ... Veel sterkte! Gezien een veegje roze 4 dagen na eisprong, misschien ook wel een innesteling?
Herkenbaar. Ik heb in december een miskraam gehad. Op de echo was een nieuw slijmvlies te zien en volgens de vk zou ik na anderhalve week een eisprong kunnen verwachten. Gek genoeg kreeg ik drie dagen na die echo ineens een menstruatie zoals ik die had verwacht als ik niet zwanger was geweest. De boel was bij mij dus echt van slag en nu nog steeds. Zie mijn onderschrift. Heb geen regelmatige cyclus meer gehad sinds de mk..
Hier ook...ik heb inmiddels weliswaar 5 miskramen gehad, maar bij sommige verliep alles daarna weer perfect en soms ook niet. Ik heb 1 keer gehad dat ik de menstruatie erop wel 14 dagen vloeide. En dit keer is mijn cyclus opeens nog maar zo'n 20 dagen ipv 25-26 (ik heb een korte cyclus), al 3 cyclussen lang. Erg vervelend want dan heb je nog meer het gevoel dat je lichaam het af laat weten, maar het komt weer goed hoor. Even geduld dus
Ik heb 25 mei een miskraam gehad. Het vruchtje ben ik verloren op 27 mei. Het was een zwangerschap van bijna 7 weken. Nu zijn we 7 weken en 3 dagen verder en ben nog steeds niet ongesteld geworden. 25 juni had ik wel een wat donkere ovulatie test (nog niet positief) en de 26e was hij weer super licht en de 27e ook... De 28e werd hij weer iets donkerder... Aangezien ik aan zelfinseminatie doe en mijn donor maar 1x komt, moet ik precies goed zitten.. ik gokte dus dat ik in de nacht van de 25e op de 26e een eisprong had gehad en heb hem toen ook laten komen (26 juni). Wel zw kwaaltjes gehad, maar al de testen blijven wit. Zucht... Nu 7w en 3 dagen later nog geen ongesteldheid... Erg he... dat het zo in de war is... ik hoop gewoon dat ik snel ongesteld word...
Eef had je toen je 14 dagen ongesteld was ook menstratie krampen gehad enzo. Want ik bloed sus nu ook al af en aan 14 dagen, miskraam is nu 6 weken geleden. Maar ik heb geen pijn, ik voel dus helemaal niks. En ik was sus wel schoon, sit is geen restje oid
Nou meiden... M'n menstruatie is op gang gekomen, wat een gedoe met tussentijdse spotting en vreselijke krampen. Pffff. Toen het eenmaal op gang kwam, leek het wel een rode waterval, ongelooflijk. Ik heb nog nooit zoveel bloed verloren tijdens de eerste twee dagen van een menstruatie. Ik vloog door een pak Kotex nachtverband heen en nog lekte ik constant door. Mocht komende ronde ook geen succes zijn, dan hoop ik maar dat m'n menstruatie wel iets prettiger en normaler is.
Sorry, ik kwam hier even een tijdje niet meer. Nee, ik had toen nergens last van. Alleen dat ik constant met verbandjes rondliep want tampons durfde ik nog niet zo en het was ook maar weinig. Maar geen hoofdpijn, buikpijn, etc Aegyo, fijn dat het bij jou "achter de rug" is. Hopelijk is de komende ronde weer netjes op schema !