Miskraam 3

Discussie in 'Miskraam' gestart door Missmadeliefje, 19 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Inmiddels vier keer zwanger geweest, eerste twee x miskraam (lege vruchtzak en tweede keer was het al rond de 4,5/5 week gestopt dus ook geen vruchtje oid) daarna een gezond kindje gekregen en nu helaas weer een miskraam (dacht zelf 7te zijn echo gaf aan 5.5/6 maar wel hartactie) maar met de volgende echo geen hartje meer, wacht nu op curettage en dan weer naar de gynaecoloog.

Hebben na de twee km onderzoeken gehad, stolling, lupus, chromosomen enz, het hele riedeltje... Waarom moet het dan toch weer fout gaan?!:(:x

2. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Wat naar zeg. Veel sterkte!

3. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

heel veel sterkte :(

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Heel veel sterkte. Zie mijn onderschrift voor een fb groep hierover. Is niet zichtbaar op je tijdlijn ofzo. Misschien kunnen we helpen en steunen.

5. Missmadeliefje

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL

Ik heb geen fb, maar als hier een besloten club is die niet zo groot is wil ik daar wel lid van worden :)

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier ook dit weekend derde miskraam gehad :( sterke meis !!

Precies het zelfde als jou twee keer zwanger en miskraam , derde keer mijn zoontje en nu net weer miskraam :( eerste keer was hier een MA en daarna spontaan. Toen zoontje gekregen en nu weer spontane miskraam.

Heel veel sterkte :( en succes met de curretage ! Ik heb die ook gehad bij de MA vond het gelukkig mee vallen.

Sterkte !! En knuffel

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Goh meiden, dit had ik liever niet gelezen :( Sterkte hoor!

8. Missmadeliefje

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    De curettage viel weer enorm mee! Pluisje, ik zag al dat onze kindjes ook ongeveer even oud zijn, maandje verschil!

Verschrikkelijk he, elke x weer die teleurstelling! Is het bij jou goed los gekomen?

9. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Heel veel sterkte meis, weet er helaas alles van...

Deel Deze Pagina