zakenreis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door steenbokje, 15 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hallo dames,
    Even jullie mening graag :D mijn man werkt op kantoor voor een bedrijf waar italianen de bussines runnen. Die vliegen vaak op en neer ivm cursussen ed. Nu is het hele bedrijf overgegaan op een nieuw besturingssysteem. Mijn man heeft een hogere functie gekregen en nu is het van belang dat hij het systeem helemaal snapt. Nu het volgende, hij mag een week mee naar Italiƫ, kosten vd baas. Super vind ik dat voor hem, maar vanaf wanneer zouden jullie hem niet meer laten gaan? Ben morgen 31 weken en denk zelf dat hij uiterlijk tot 36 weken mag gaan? Dus vanaf week 37 niet meer weg.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden ;)

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ben het wel met je eens, vanaf 37 weken zou ik me er ook niet meer lekker bij voelen hoor!

3. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Mijn man zou ook vanaf 37 weken niet meer zo ver weg mogen hoor! ;)

Ligt er maar net aan wat jullie zelf prettig vinden...

Nu gaat mijn man nooit naar t buitenland voor opdrachten (hooguit BE), maar ik vind ook dat ie vanaf nu niet meer van een uur van huis moet zijn... Wel zo prettig, en dat vind ie gelukkig zelf ook! ;)

4. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou de lijn trekken bij 37 weken.. en als je gevoel eerder zegt dat hij niet meer moet gaan, dan moet je daarnaar luisteren..

In principe kan die heel snel thuis zijn met een vlucht.. dus al is die weg en vertrouw je het niet, gelijk bellen

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Mijn man heeft "huisarrest" de hele maand oktober, of eigenlijk vanaf een week of 36.

6. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik zou ook zeggen; vanaf ongeveer 36 weken niet meer zo ver weg. En als je voor die tijd een raar gevoel erbij hebt; luister ernaar. Je onbewuste weet soms meer dan je denkt ;).

7. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Was bij ons ook de afspraak tot 36 weken weg. Uiteindelijk ben ik blij dat hij eerder kon stoppen daar omdat mijn lichamelijke klachten echt te erg werden.

8. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    met je eens vl gaat hier ook niet weg meer.

9. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Pappamuis wilde zelf met 20 weken al niet meer zo ver weg. Ik had er geen moeite mee maar dat was zijn beslissing. Ik zou zelf zo rond de 35 weken zeggen, afhankelijk van hie je zwangerschap verloopt natuurlijk. Als je al veel gerommel en complicaties hebt zou ik eerder zeggen. Maar het is ook maar net waar je jezelf prettig bij voelt.

10. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    mijn lief mag van mij ook niet meer op oefeningen/uitzendingen vanaf 37 weken. gelukkig heeft hij nu een vrouwelijke commandant die zelf kindjes heeft, dus die laat hem ook thuis. en ze is nu aan het regelen dat hij begin volgend jaar ook thuis blijft (zou eigenlijk 4 maanden weg moeten als de baby 1,5 maand oud is)
    lekker vanaf 37 weken thuis houden je vent ;)

11. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    mijn man werkt op dit moment gewoon in antwerpen. ben 39 weken zwanger van nr.kan hem moeilijk verbieden te werken. en zo dra ik gerommel voel dan bel ik hem en komt hij naar huis. de kleine val er toch niet zomaar uit.
    maar naar italie vind ik wel wat anders dat zou ik met 37 weken niet meer doen.omdat je dan niet zo makkelijk naar huis kan.

Deel Deze Pagina