hoi hoi. Ik ben al een jaar of 5 aan de pil. Nu ben ik voor het eerst 2,5 dag overtijd. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. normaal ben ik het stipt 2 dagen later. Of zelfs iets eerder. Dit vind ik dus erg gek.. Ik heb geen bloedverlies, geen afscheiding echt helemaal niks. Ik heb ook geen ongesteldheidspijntjes wat ik normaal wel heb voordat ik ongesteld word al. Ik ben echter wel vrolijker dan ooit en voel me vaak erg vermoeid. is er een kans dat ik zwanger ben? Ik heb de pil elke dag gewoon ingenomen. Alleen heb ik hem 2 keer begin van de nacht ingenomen in plaats van 1 uur smiddags.. Ik wil erg graag een kindje met mijn vriend alleen nu komt het niet heel handig uit haha. Maar stel het blijkt dat ik zwanger ben is het kindje natuurlijk meer dan welkom. Liefs, Joyce
Zoals ik het lees lijkt de kans mij minimaal. Natuurlijk zijn er uitzonderingen van dames die wel door de pil heen zwanger raken, maar het percentage ligt wel heeeel laag. Het warme weer nu kan zeker meespelen bij het uitblijven van je onttrekkingsbloeding. Je kan er altijd een testje aan wagen natuurlijk, dan weet je het zeker.
je bent geen robot he... maar je kunt altijd een testje doen. geen enkele anticonceptie (of zelfs sterilisatie) is 100% betrouwbaar
Er kunnen verschillende redenen zijn dat je onttrekkingsbloeding uit blijft, dit kan het warme weer zijn bijvoorbeeld maar het denken dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn kan het ook tegen houden. De enige manier om er achter te komen is door een testje te doen
Ik heb net een testje gedaan op jullie aanraden. Ik kreeg eerst een streepje maar die trok echt vrijwel meteen weer weg...
Sommige testen hebben een voorgedrukt streepje die eerst zichtbaar word en later verdwijnen vandaar dat je 1 of 2 minuten moet wachten met aflezen Beste test is volgens mij nog altijd de Kruidvat 2 voor 5 euro