vruchtzakje test negatief

Discussie in 'Miskraam' gestart door toettie, 3 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toettie

toettie Actief lid

29 jun 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Ik zit met een vraag of iemand dit mischien ook ooit mee heeft gemaakt.
    Vorige week heb ik 2 testen gedaan die positief waren
    Woensdag ben ik in het ziekenhuis geweest en ben 6 weken nu woensdag zagen ze een mooi vruchtzakje en zag er goed uit ik had een klein beetje bloed verlies en de gyn zei dat het vaker voor komt. Ik heb tot gister bloed verlies gehad zonder stolsels ik dacht laat ik vandaag nog een test doen ik nog een test gedaan en negatief! Ik snap der helemaal niks meer van

Xxx zo onzeker nu!

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik denk dat je dan gedeeltelijk of het hele zakje ben verloren. Dat is zo klein, ik heb ook elke miskraam amper stolsels en toch is t altijd goed schoon. Sterkte!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Dus woensdag had je een echo en 2 dagen later bloeden gestopt en een nega test??

Ik denk eerder dat de test niet goed was.
    Stel dat je gisteren het vruchtzakje verloren bent, kan het hcg nooit al binnen 1 dag weg zijn.

Welk merk heb je gedaan??

4. toettie

toettie Actief lid

29 jun 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap der ook echt niks van dan zou het hcg hormoon nooit al me lichaam uit kunnen zijn ik heb een action test gedaan

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je nog een 2e echo??

6. snowwhite81

snowwhite81 Actief lid

2 jan 2015
    103
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb ook gehad dat mijn testen binnen 2 dagen negatief waren. Ik had eerst diverse testen gedaan die positief waren. en toen het negatief was heb ik ook voor de zekerheid nog extra test gehad en daar was het ook negatief op. Het kan dus wel, zeker als je nog maar pril zwanger bent.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.015
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Maar niet als je een dag daarvoor een vruchtzakje bent verloren.
    Als er een vruchtzak op de echo te zien is, is je hcg desdanig hoog dat het niet binnen 1 dag volledig weg kan zijn.

8. snowwhite81

snowwhite81 Actief lid

2 jan 2015
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, ik heb helemaal geen echo gehad en deze krijg ik ook niet. Maar maakt voor mij ook niets meer uit helaas.

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat hoeft helemaal niet hoor.Als het niet goed is kan het heel goed zijn dat je hcg al daalt voordat je wat merkt...Dus kan prima,een witte test na 1 dag.Ook met een vruchtzakje op een echo...

Deel Deze Pagina