in juni bevallen, nu zwanger maar geen idee hoe lang

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door anne82, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Hallo,

Ik kan eindelijk morgen de vk bellen. Maar omdat ik echt werkelijk geen idee heb hoe lang ik zwanger ben, vroeg ik me af wanneer ik een echo krijg. Wie weet hoe dat zit, hoe lang moet ik wachten? Ik wil het echt heel graag weten.

Ik heb in juni 09 bevallen van mijn 2e dochter. Daarna 6 mnd nagenoeg volledig bv gegeven en tot 7,5 mnd nog af en toe.
    8 maart was ik ziek (bibberen, misselijk) en afgelopen vrijdag/zaterdag weer. Ik heb voor de zekerheid een test gedaan en blijk zwanger!!!:D

Maar goed, omdat ik niet ongesteld ben geweest tussendoor en ik ook niet meer weet wanneer ik (die ene keer) onveilige sex heb gehad, heb ik dus werkelijk geen idee hoe lang ik zwanger ben.

Wat krijg ik morgen te horen van de vk? Wat denken jullie?

2. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Waarschijnlijk dat ze een echo laat maken om te kijken hoe groot het al is :p Heb ik ook gehad de eerste keer, toen bleek ik pas 6 weken te zijn, en mocht ik 2 weken later terugkomen...

3. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    en als je een cb met indicator doet? dan weet je al iets meer ongeveer??

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    waarschijnlijk wordt je meteen doorverwezen voor een echo. had ik bij nando ook

5. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    ok thx! vandaag op stap geweest voor een cb test, maar nergens te krijgen.
    wacht eerst het antw van de vk af. Als de echo niet te lang op zich laat wachten, koop ik geen test.

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Gefeliciteerd !!!!

Maar, je weet wel dát je onveilig hebt gevreeen, maar je weet niet wanneer ?? Ook niet een ongeveer wanneer??

7. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    euh....nee:)
    Erg he.....ik zei 6 weken geleden tegen mn vriend, maar dat was echt een pure gok. Omdat we het de laatste tijd wel weer met condoom hadden gedaan en ik kan me het na die tijd wel herinneren (handdoekje/uitlekken SORRY *schaam*) maar GEEN idee meer hoe lang dat geleden is.....

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    hihi, nou ja, zoals ik gisteren ook in je andere topic zei, dit is werkelijk een cadeautje en gelukkig zien jullie het zelf ook zo (je onderschrift te lezen:) ) Ik denk dat je heel snel kunt komen voor een echo hoor! En anders gewoon op aandringen! kennis van mij heeft een echo geëist en toen bleek ze gewoon al 10 weken zwanger!
    En nogmaals: GEFELICITEERD :D

9. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik denk dat je gelijk een echo krijgt!
    Spannend hoor allemaal. Merk je het al aan je buik o.i.d.?

10. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had precies hetzelfde eigenlijk :) Ook bevallen in juni 2009 en toen bleek ik ineens weer zwanger en ik had ook geen idee hoe lang. Kon gelukkig na 2 dagen al voor een echo, en toen bleek ik echt nog maar net zwanger te zijn, want er was nog niet eens echt wat te zien. Was zelfs nog wel even de vraag of het wel goed zou zitten. Maar week later weer een echo gehad, en toen was er een vruchtzakje te zien, en nog een week later een kloppend hartje ook :)

11. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    KL*** heb ik vanm gebeld, helemaal uitgelegd, en dat ik het echt niet weet..... 23 april een echo....shitzooi.
    Zal ik nog een keer bellen? Zij hebben bij de praktijk geen echospullen, ik moet naar een kliniek in de stad.
    Ze zegt....ja, we kunnen toch niks bepalen zo vroeg in de zwangerschap...al weet ik niet eens hoe lang.

En de cb test gaf aan zwanger 3+
    IK WIL GEWOON WETEN HOELANG IK ZWANGER BEN...en dan 2 weken wachten????

Deel Deze Pagina