Uitgerekende datum verstreken.... pffff

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Faith83, 31 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith83

Faith83 Lid

13 jan 2010
    95
    1
    0
    Ik ben vandaag 2 dagen overtijd en begin er nu echt wel een beetje van te balen. Had zo gehoopt dat hij er al zou zijn! ;)
    Voel me zo vreselijk futloos en heb nergens meer zin in.

Ben ook best bang dat ik straks in week 41/42 gestript en/of ingeleid moet worden omdat hij niet vanzelf komt. Heb namelijk het idee dat dit pijnlijker is dan wanneer de bevalling vanzelf begint. Ook ben ik bang dat het allemaal moeizamer zal gaan en langer duurt. Is dit reeel? Of maak ik me druk om niks??

2. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    oooo ik kan het me zo goed voorstellen! Je leeft al maanden naar de datum en dan gebeurt er niets! Ik ben daar eerlijk gezegd ook een beetje bang voor... Misschien kan je het bij de vk een beetje 'aandikken' en zeggen dat je het niet trekt ;) ... Succes!

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hoi hoi,
    ook ik ben nu 2 dagen overtijd en weet precies hoe je je voelt.
    ik ben inmiddels al 2x gestript omdat ik al ruim 2 weken nauwelijks slaap door de fikse voorweeen en flinke bekkeninstabiliteit!
    maar helaas het strippen heeft geen effect gehad!
    voor strippen zou ik niet zo bang zijn als ik jou was, dit is in 2 minuten klaar en hierdoor begint (als het uberhaupt al werkt) niet gelijk de bavalling, dus dit is niet anders dan een "gewone" bevalling alleen geeft het een aanzet tot....
    voor het inleiden ben ik zelf ook wel een beetje bang... ik blijf dan ook hopen dat het optijd uit zichzelf gaat gebeuren, maar dit zorgt er weer voor dat iedere dag een telleurstelling is als er weer niets is gebeurd!
    ik doe hierom zoveel mogelijk dingen buitens huis, zodat ik niet alleen maar thuis zit te "wachten"
    sterkte met de laatste loodjes en net zoals voor mezelf zal ik ook voor jou hopen dat het snel gaat beginnen!

4. Faith83

Faith83 Lid

13 jan 2010
    95
    1
    0
    Hier nog steeds helemaal niks :(.
    Vandaag wilde de vk me strippen maar is niet gelukt. Baarmoedermond lag te ver naar achter en hoofdje is erg diep ingedaald, ze kon er niet goed bij. Verder was ik ook erg gespannen.
    Overmorgen naar het ziekenhuis voor onderzoekjes en dan kijken wanneer ik wordt ingeleid.

Eigenlijk wil ik niet dat ze nogmaals gaan proberen te strippen maar dan gewoon meteen inleiden. Kan dit? Of moet je persé eerst gestript worden?

5. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het niet meegemaakt en heb er eigenlijk geen verstand van maar volgens mij is het zo dat ze pas kunnen strippen als de baarmoedermond verweekt is. En als de baarmoeder al niet verweekt is zouden ze denk ik ook niet nu al inleiden??(oke, snap dat nu al voor jou nu heel irritant klinkt ;))
    Hoop voor je dat het gewoon morgen uit zichzelf begint :)

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    als je baarmoeder niet verweekt is kunnen ze wel gewoon inleiden. maar hopelijk geef ik je wat goede moed, ik vond inleiden giga meevallen! ze zeggen dat je weeen dan wat heftiger zijn maar ik had geen vergelijkingmateriaal.
    ik vond het goed te doen! heel veel succes!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Als je baarmoedermond nog niet verstreken is kan je wel ingeleid worden maar dan gaat het via een gel die dan moet zorgen dat je baarmoeder mond gaat verstrijken

8. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

25 feb 2010
    424
    0
    0
    Hey!

Weet precies hoe je je voelt :s ben vandaag 9 dagen overtijd. Was 25 okt uitgerekend en er gebeurt nog steeds niet veel! Vandaag gaan ze voor de eerste keer proberen te strippen. Hoop echt dat t helpt!!

Sterkte nog even in ieder geval en je moet maar zo denken, het kan nooit heel lang meer duren

Deel Deze Pagina