Hallo, Ik ben nu 16 weken zwanger van ons 2de kindje..Nu was ik vandaag bij de huisarts om bloed te laten trekken en hij vertelde me dat je normaal gezien vanaf nu de 1ste bewegingen kan beginnen voelen in je buik... ik heb een paar dagen geleden, precies al iets gevoeld, maar ik dacht dat dat misschien een beetje te snel was, blijkbaar niet... Bij mijn zoontje heb ik voor het eerst beweging gevoeld rond 19 weken, maar dat ik waarschijnlijk ook omdat je niet goed weet wat je mag verwachten... Wanneer hebben jullie voor de 1ste keer beweging gevoeld bij een 2de kindje? Ben benieuwd voor jullie reacties! groetjes
Héél vroeg, zo rond de 11/12 weken. Maar toen was het net een kriebelend veertje, rond de 15/16 weken begon ik ook langzaam wat lichte plopjes te voelen. De placenta ligt wel aan de achterkant, dus voel het dan sowieso wat sneller. Edit: Bij de tweeling trouwens rond 18 weken volgens mij, maar toen had ik de placenta voor.
Ik ook rond de 14/15 weken maar toen weer een tijdje niet dus twijfelde. Met 18/19 weken werd het steeds duidelijker. Charlie
eerste voelde ik voor het eerst met 17 weken echt duidelijk. nu ligt mijn placenta aan de voorkant en voelde ik het eerste duidelijke schopje met 18 weken maar ik denk dat ik vanaf 15 weken heel soms al iets heb gevoelt maar dat weet ik niet zeker
Deze zwangerschap voor het eerst ín de buik gevoeld met 15 weken. Met 16 weken tegen mijn hand aan geschopt en dit weekend heeft mijn man het ook gevoeld (17 weken). Placenta ligt dit keer achter. Vorige zwangerschap lag de placenta voor en voelde ik de baby met 16 weken ín de buik, met ong 20 weken tegen mijn hand en met ong 23-24 weken voelde mijn man het.
Hier voelde ik de kleine vanaf 10 weken dagelijks. Placenta ligt nu voor een gedeelte voor. Eerste zwangerschap met 15 weken dagelijks en toen lag de placenta volledig voor.
Bij m'n eerste zwangerschap was ik 17 weken zwanger toen ik voor het eerst iets voelde en dit keer was het pas met 22 weken (voorliggende placenta) dat ik zeker wist dat het de baby is die ik voel.