Ik heb nu sinds anderhalf week soms een beetje last van m'n onderbuik. Het is een drukkend gevoel met zo af en toe een licht pijn scheutje. Het is dus niet echt pijnlijk maar wel vervelend. Het lijkt net of je kindje zo laag ligt en hierdoor tegen je blaas en organen aan drukt.. Herkennen meer mensen dit?
Ik herken het niet echt... Heb soms wel dat me kindje helemaal tegen me buikwand aanligt.. Bijv met douchen.. Zo dicht mogelijk bij de warme straal Dat voelt soms ook wel vervelend als een drukkend gevoel.. En die steken misschien bandenpijn? Liefs
ja het kan idd ook van je blaas komen... want aangezien je zwangerschapsduur lijkt me niet dat dit al de indaling is ...maar ben ook geen expert natuurlijk...als je et niet vertrouwd ff je vk bellen...
Ik heb ook wel eens druk (gehad) op de buik, beetje rechts onderin. Bijna pijnlijk zelfs. Ik weet niet wat het was, maar ik had het idee dat ik misschien te veel deed. Ik ben dus gaan letten op niet te veel doen/ opletten wat je doet. Nu is het eigenlijk wel weg, na een goede week. Toeval? Ik weet het niet!
ik zou ff me urine na laten kijken het kan heel goed blaasontsteking zijn, dat voelt namelijk anders als je zwanger bent.
Ik heb gisteren en eergisteren wel veel gedaan. Misschien inderdaad gewoon iets te veel, want heb het 's ochtends niet.
Ik had hetzelfde gevoel en had dus een blaasontsteking. Ik zou voor de zekerheid ochtendurine langs brengen bij de huisarts, al is het alleen maar op een blaasontsteking uit te sluiten.
ja hoor, dat herken ik wel in mijn beide zwangerschappen heb ik dat gehad, zo vlak voordat ik he3t kindje echt voelde bewegen... zo,n drukkend gevoel in je onderbuik, alsof je je broek even losser moet doen. liefs