Hallo, Het is een rare dag vandaag, een dag als alle andere maar toch ook weer niet. Vandaag had eigenlijk ons kindje geboren moeten worden, en niet vier maanden geleden al. Ik had me deze lente zo anders voorgesteld... Elmootje
Wat triest! Ik vond mijn uitgerekende datum van Sterre ook een vreemde, trieste dag. Je had je voorgesteld dat je met je kindje in de kinderwagen zou lopen deze lente... en nu is alles anders... Veel sterkte, meid!
Hele dikke knuffel meid, die kan je nu wel gebruiken! Ik vond het toen ook een heel raar en pijnlijk iets... Sterkte Kirby
Bedankt voor jullie steun! Het is toch fijn als mensen begrijpen hoe het voelt. Wanneer voelden jullie je weer een beetje beter? Want ik voel me nog steeds erg leeg en verdrietig. Liefs, Elmootje
Een beetje een latte reactie. 25 maart was ook mijn uitgerekende datum. Ik vond het ook zo een rare dag. Het is de dag waar je zo erg naar uitkijkt al die maanden. Ik had er eem mooie dag van gemaakt door bloemetjes te gaan leggen bij het grafje van mijn kindje en haar plakboek helemaal afmaken. Dus was die dag alleen bezig geweest met mijn Destiny*. Ik hoop dat je er een mooie dag van hebt gemaakt. Ookal klinkt dat misschien raar.... Ik wens je nog heel veel sterkte. Gr. Eujo
hallo hier ook een late ractie.. de uitgetelde datum is idd een raredag je krijgt nog ff een flinke trap na.. wij hebben er wel een gezellige dag van gemaakt zijn wat vrienden op bezoek geweest en hebben gegourmet en gezellig gedronken.. heel veel sterkte nog liefs sheila