Hey, Ik heb al verschillende topics gelezen van tattoo's voor de dames, maar ik ben ook wel nieuwsgierig of jullie mannen ook een tattoo hebben laren zetten voor jullie vlindertje. En zo ja welke? We willen zelf ook graag allebei een tattoo laten zetten ter ere van onze meid, maar we komen er niet zo goed uit wat. Het moet wel wat persoonlijks en speciaals zijn. Thanx!
hoi mup mijn man en ik hebben beiden een tattoo voor tygo mijn man heeft gewoon zijn naam geschreven op zijn borst samen met die van onze dochter en ik heb een tijgertje met zijn naam eronder
Mijn man heeft ook een tattoo voor ons meisje... even foto opzoeken. Dit zijn haar hand- en voetafdrukjes, haar naam staat nog net boven haar handjes geschreven ook, maar dat staat net niet op de foto.
hey mup, ja mijn man heeft ook een tattoo ter ere van onze dochter laten zetten. Maandags na de uitvaart zijn we langs de shop gelopen en meteen 1 laten zetten. Ik zelf ben ook nog aan het broeden op een tattoo maar weet nog niet precies wat ik wil! Ik vind het een mooi gebaar. Succes met het uitzoeken of bedenken van jullie tattoo
hoi hoiii ik zelf heb wel een tattoo van mijn zoontje laten zetten op mjin pols mijn vriend niet die houd niet zo van tattoos mijn vader heeft precies de zelfde zie fotoalbum liefss sheila