volgens mij zijn die twee in een heel warm gezin gekomen ookal was het een verrassing en de derde maakt het dan voor jullie compleet.
ja wel zeker een warm nestje ik ben dan wel niet meer samen met de vader er is teveel gebeurt in onze relatie maar hij komt op vrijdag altijd eten bij mijn en me nieuwe vriend om ff de week van school bij te praten en dan neemt hij de kinderen mee tot zondag en soms tot zaterdag beetje verschillend. vind het prima dat ik nou een 3de krijg en hij kan goed met me nieuwe vriend op schieten en ik heb nou bi dus belde hem net of hij van het weekeind de kinderen wil mee nemen tot zondag zo dat me nieuwe vriend weer wat in kan pakken voor de verhuis om dat alles op mijn nieuwe vriend neer komt nou dat kon wel hoor dus echt nog steeds team werk echt super dat dat zo loopt. en nou dan indd is het helemaal klaar en afgesloten voor me zelf alles is op zijn plek nu heerlijk gevoel. ben blij dat jullie ook zo genieten van jullie kleintje is toch zo iets moois he
heel erg fijn dat het onderling allemaal zo goed geregeld is en dat er onderling geen ruzie's zijn en dat er normaal met elkaar word omgegaan. ook heel belangrijk voor de kinderen. trouwens had tijdens de zwangerschap veel last van brandend maagzuur en zeker aan het eind, maar nu is dat over.
ja vervelend is dat he ik ken het ik heb het ook toch zeker als ik veel gedaan heb en sochtends als ik op sta neem ik meestal een maag tabeltje maar het helpt niet echt hoor. hoe bevalt het verders allemaal met de kleine ben je er al aan gewent of moet het nog groeien ik vond altijd dat het dan ineens is of ze er altijd als waren stom he
hier was er een om 2 uur en om 6 uur wakker. nu ligt ze lekker in haar eigen bedje te slapen nadat ze straks na de voeding van 6 uur even bij ons had gelegen. maak haar om 9 uur weer wakker voor de volgende voeding of ze moet zichzelf melden. ben nu mijn haar aan het kleuren. gisteren de kapster geweest en ze had ook nog een cadeautje voor sterre meegenomen, heel lief. vanmiddag komt er dan iemand van het consultatiebureau ben benieuwd. man lief zorgt dat die er dan straks ook bij is, gaat eerder weg van zijn werk. kunnen ons trouwens geen leven meer voorstellen zonder sterre. ze hoort er al helemaal bij en je wilt haar meteen vanaf dag 1 alles geven. heel veel liefde, warmte, laten voelen dat ze welkom is en volgens mij merkt ze dat ook wel. hoe was ons leven voor sterre er was?.....dacht dat we compleet waren, maar zijn het nu pas. weet je je komt op een gegeven moment op een punt in je relatie dat je denkt is dit het nou en dan heb je het idee dat je wat mist en dit is wat we misten, een kleintje van ons samen en dat maakt ons nou nog meer gelukkiger dan we al waren. het blijft bijzonder en zeker als je naar mij kijkt dat ik binnen 2 maanden zwanger was en dat de zwangerschap ook goed verlopen is en als je dan idd. een gezond kindje te wereld brengt en als je nou kijkt hoe normaal het al helemaal is dat is toch hartstikke mooi. nooit geweten hoe mooi het moederschap is, maar nu weet ik het. blommeke een beker lauwe melk wil ook wel eens helpen tegen maagzuur. werkte bij mij langer door dan als ik een rennie nam. succes meisje.
krijg gewoon kippe vel val je verhaaltje en ben het helemaal met je eens het is zo'n wonder en ik was ook maand 2 zwanger helemaal geweldig heb nou dan wel BI maar daar was ik al op voor bereid gezien ik bij me dochter deze klachten ook had maar zo lang het met de beeb goed gaat heb ik er alles voor over en me ventje ook die rent zich zuf kinderen naar school kinderen op halen huishoude draaiende houden en ook nog eens ik pakken voor de verhuis echt een kanjer vanmiddag komt een vriedin even helpen die ik gister gebelt heb kan ze me helpen met wat dingetjes zo dat hij ook even adem kan halen ik denk als onze kleine meid geboren is wij ook helemaal in de wolken zullen zijn en dat ons plaatje dan af is een big happy family waar jij nou over spreekt heb ik gemist de andere 2 x door onverwacht zwanger te raken en nu voel ik me zo als ik me moet voellen als aanstaande moeder heerlijk gewoon de kindern zijn er ook leuk mee de oudste was op vakantie geweest met papa en die kwam trug en die zei nou jah is de baby er nou nog niet en de jongste had gevraagt hoe eet de baby mama ik uit gelegt en als ze nou haar eten niet meer moet zegt ze mama eet jij maar op vind de baby lekker hahahaerg slim maar daar trap ik niet in. fijn dat ze ook zo lekker optijd voor haar voeding komt en dat je je zo lekker voelt en jullie je zo kompleet voelen daar doe je het 9 maanden voor toch echt een heerlijke wolk waar je even op kan zitten nu al word je soms midden in de nacht wakker gemaakt maar dan vind je het fijn als je ze pakt en je wiegt ze en ze worden stil dat is een onbeschreifelijk gevoel he geniet er nog lekker van
volgens mij betrek jij de andere twee er wel helemaal bij en dat is hartstikke goed van je. ondanks dat zij een verassing waren moeten ze nooit het idee krijgen dat ze eigenlijk niet gepland waren of is dat raar als ik dat zo beschrijf? je hebt het alleen over BI wat is dat eigenlijk? ben volop aan het genieten. sterre ligt nu in de box naast me (zit op de bank wat tv te kijken) en haar gezichtje in de zonnestralen vind ze fijn en ligt lekker te slapen. mijn man heeft namelijk wieltjes onder de box gemaakt zodat ze ook bij ons kan staan als ze in de box ligt, lekker op een dik boxkleed onder een dekentje met lakentje...hydrofieldoek onder haar hoofdje voor als ze moet spugen. ik denk jij nu ook al geniet van je kids en straks is het voor jou ook compleet en wens ik jullie al het geluk van de wereld.
nee hoor je zegt het precies goed waarom zou ik de kinderen er mee belasten dat ze niet gepland waren. ze zijn er en dat is veeeel belangrijker dan dat het een ongelukje" was al vind ik dat je een kind geen ongeluk kan noemen maar daar ben jij het vast mee eens. Dat is indd slim je box op wielen zetten ik zet mijn mannetje straks ook aan het werk als de box staat hij zei ook al jah das handig maar iedere box heeft toch wielen hahaha nee das een kinderwagen neej or ik zat um maar te pesten dus die gaan er bij ons ook zeker onder , het is hier nu lekker rustig alles is even op school en de peuterspeelzaal "kwart over 11 en kwart over 12 zijn ze weer uit BI is bekkeninstabilieteit hihihi kan me voorstellen dat je dat niet vatte dus vandaar en daar kan ik echt niet om heen gister weer teveel gedaan en nou weer flink pijn vanmiddag verplicht zitten want dan verft me vriendin me haar eventjes Fijn dat ze zo tevreden in haar box kan liggen indd ik deed ook altijd zo'n hydrofileluier eronder leggen anders blijf je alles uit wassen geniet er weer van vandaag en zo lang je hier nog zit houd ik je wel op de hoogte erg gezellig zo hahaha en vind het kei leuk om te horen dat jullie zo happy zijn groetjes
dank je wel voor je uitleg over BI en nu denk ik oja dat betekent het dus. volgens mij is dat idd. heel pijnelijk en heel vervelend. sterkte ermee. hier verder alles goed! sterre is alleen een beetje aan het jammeren in haar bedje, dus ga zo even kijken. tot snel.
hey hey hoop dat ze inmiddels weer een beetje rustig is ik ben druk met inpakken te minste probeer me rustig te houden maar jah moeilijk he als je niet van het stil zitten ben dus rustig en geen zwaaredingen leg ik me eigen dan maar op
ik was zo eigenwijs dat ik op het laatst (eerste week van mijn verlof) alles wat boven stond en wat naar beneden moest alleen naar beneden heb getild beetje voor beetje...box, kinderstoel! man lief natuurlijk harstikke boos, want ik had wel naar beneden kunnen vallen met alle spullen. de box bv. is zo zwaar, daar had hij al problemen mee met naar boven tillen. ja nesteldrang hé en denken dat je het nog wel kan. gelukkig heb ik de rest van mijn verlof geen rare dingen meer gedaan, geen gevaarlijke dingen en nou ben ik dat ook niet van plan, want de meeste tijd als ik naar beneden loop heb ik sterre vast!!!!!!! vandaag is ze meegeweest met boodschapen doen en gisteren even naar de winkels geweest. vind ze allemaal prima en slaapt dan gewoon. wel voor zorgen dat ze voor die tijd eten heeft gehad, want anders is ze niet stil. maak haar rond 16 uur weer wakker voor de voeding. na even gehuild te hebben straks is ze in slaap gevallen
zo komt onze eerste kraamhulp die we de eerste 4 dagen hadden gezellig op de koffie. de kleine meid heeft om 9 uur gedronken en ligt nu lekker te slapen. vanacht kwam ze weer om 3 uur, maar hebben daarvoor en daarna wel geslapen, alleen vanavond iets eerder haar laten eten en dan gaan slapen, want nu was het een beetje te laat voor ons allemaal...was al tegen 22.30 uur toen we gingen slapen. willen haar toch rond 21 uur voeding geven en dan om half 10 op bed en dan komt ze misschien wel eerder, maar dan heb je daarna wel langer voordat de wekker gaat. ze had straks wel een hele goede poepluier, dus dat gaat allemaal goed hahaha.
het was heel gezellig en lekker zitten kletsen. sterre werd ondertussen wakker, dus die heb ik uit bedje gehaald en de kraamhulp heeft haar nog even vast gehad. ja dat was natuurlijk wel een verschil nu en toen, want ze kende sterre alleen van de eerste 4 dagen. volgende keer gaan we daarheen. nu zo de kleine meid voeding geven en dan kunnen we allebei even uitrusten voordat de con. bureau langs komt.
net terug van het con. bureau. ze hebben haar binnenkant van de navel aangestipt, daar zit nog een stukje navelstreng. ging allemaal goed. ook is ze goed aangekomen als je nagaat dat haar geboortegewicht 3590 was. 3945 weegt ze nou, is dat niet ontzettend goed. ze begon alleen te plassen toen ze daar op de tafel lag en die vrouw van het con. bureau gebruikte de luier om het op te vegen en ja ik had dus geen andere luier bij me, maar een vrouw naast me gaf me er een was wel heel lief van haar. daarna broodjes gehaald en luiers en zodadelijk mag ik haar weer voeden. ze waren erg te spreken over sterre, ze weegt goed en beweegt goed en ze vinden haar een schatje, maar dat zeggen ze denk ik tegen elke moeder.
Goedemorgen! Hier alles goed. Met de kleine meid ook. Ligt nu lekker hier beneden te slapen. Gisteravond mijn baas en zijn vrouw en drie collega's op bezoek gehad en dat was gezellig en Sterre is verwend, een leuke pyama, een paraplu, een toilettas, sokjes, een boekje van stof en een dik boek van jip en janneke met alle verhalen erin. Vandaag komt een vriendin van mij samen met haar dochtertje en haar zus en die komt om 12 uur en aan het eind van deze middag komen de buren even langs. Man lief heeft het erg druk op het werk nou, veel problemen ook, maar op een vrijdag hoeft die maar tot half 3, dus even een paar uurtjes vandaag en dan heeft die weekend en kan die weer genieten van zijn meiden! Lieve schatten een fijn weekend en tot snel.