Hallo verloskundige, Na 2,5 jaar ben ik nu eindelijk zwanger geworden door de vierde IUI poging. Ik heb alleen vroeg in de cyclus al een eisprong en normaal gesproken een lf van 17 dagen (cyclus van +/- 28 dagen). Hoe kan ik nu het beste mijn uitgerekende datum en zwangerschapsduur berekenen? De IUI heeft plaatsgevonden op 17 augustus. Kan ik het beste uitgaan van mijn eisprong (17 augustus) of de eerste dag van mijn laatste menstruatie (7 augustus)? Alvast bedankt voor het lezen en beantwoorden van mijn vraag! Groetjes, Giegel
Hoi giegel, GEFELICITEERD!! Je kan het beste uitgaan van je eisprong. Dus 17 aug. Dan ben je vandaag 4 weken en 6 dagen. SPannend!! Imke
Dankjewel! Maandag 21 sept heb ik de eerste echo. Ik hoop dat mijn gevoel niet goed is en dat we een mooie echo te zien krijgen. Groetjes, Giegel
Helaas ben ik gister het vruchtje verloren en is het dus misgegaan Ze hielden in het ziekenhuis inderdaad de eisprong aan als datum voor het berekenen van de zwangerschapsduur. Doordat mijn dochter al ruim een week in het ziekenhuis ligt, ben ik vanmorgen meteen langs de gyn gelopen. Morgen heb ik weer een afspraak voor een follikelmeting en ik hoop dat we meteen door kunnen gaan met een volgende IUI-poging. Groetjes, Giegel