4d Echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tammetje, 12 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammetje

Tammetje Actief lid

29 mei 2010
    145
    0
    0
    Pedagogisch Hulpverleenster
    Eindhoven
    Hallo allemaal,

Mijn vraag is of er hier zwangere zijn die een 4d echo hebben laten maken? En zoja, in welke zwangerschapsweek.

Wij willen graag een 3d/4d echo laten maken. Je krijgt dan foto's en een dvd opname mee naar huis. Ik zit nu in de 23 ste zwangerschaps week en vroeg mij dus af wanneer in de zwangerschap je het mooiste resultaat zult hebben.

Ik hoor graag ervaringen (en misschien ook leuk als je een foto hebt om deze ook te posten :D)
    Alvast bedankt.

Tammetje

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Wij gaan hem nog laten maken, ik ben dan precies 28 weken.
    Had die mevrouw gevraagd wanneer het op zijn mooist zou zijn.
    Volgens haar tussen de 26 en 30 weken.
    Daarna passen de kindjes niet meer goed in beeld zei ze.

3. Tammetje

Tammetje Actief lid

29 mei 2010
    145
    0
    0
    Pedagogisch Hulpverleenster
    Eindhoven
    oke, bedankt
    Dat word dan nog even wachten :D, naja... de weken gaan best snel nu ik zwanger ben.

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb het met precies 20 weken laten doen. Ik was die dag jarig en krege hem als verassing voor mijn verjaardag van mijn man. Ik was in eerste instantie kwaad op hem omdat ik ook hoorde dat het later mooier zou zijn. Maar het was geweldig! Als je wat langer wacht zijn ze wat boller, hebben ze wat meer vet maar we konden duidelijk zien hoe ze eruit zag echt geweldig!

5. Seth

Seth Niet meer actief

Zou wel al bellen voor de afspraak......

weet niet bij welk bureau je wil,
    hier bij de babyview hadden ze een wachtlijst van 6/7 weken.....

ik wilde deze keer met 26 weken... omdat ik bij de andere kindjes met 25 en 27 ben geweest....
    heb na de 20 weken echo gebeld, en kon dus vandaag pas terecht......

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb het met 30 weken en 3 dagen gedaan. Als je in mijn map kijkt zie je de foto's.

Moet er wel bijzeggen dat die kleine van ons er helemaal niet goed voorlag. ZIjn handen en voeten zaten voor zijn hoofdje. Gelukkig hebben we nog wel een paar leuke foto's meegekregen een een superlange dvd.

Deel Deze Pagina