Ben zo verdrietig.................

Discussie in 'Miskraam' gestart door MamaMiaatje, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Helaas ongeveer twee uurtjes geleden ons kindje verloren na 6 weken zwangerschap.
    Heb gelukkig al twee gezonde kinderen, maar het verdriet is er niet minder om.
    We waren zo blij met de positieve test vorige week, zo gelukkig!
    Dit is de nachtmerrie van iedere zwangere vrouw................
    Het doet me zoveel verdriet. Ik probeer nu zoveel mogelijk van onze twee kinderen te genieten, maar iedere keer komen er toch weer die tranen.
    Moest even m'n verhaal kwijt hoor.
    Krijg je eigenlijk altijd een echo na een miskraam om te kijken om te kijken of er restjes of stolsels achtergebleven zijn of alleen als je klachten krijgt ofzo?

2. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Och mamamiaatje: Ik heb het ook meegemaakt bij ruim 7 weken, had toen zelfs al 3 kindjes; dat maakt niet uit, het maakt het verdriet er niet minder om. Ook dit kindje was zo enorm gewenst. Je had waarschijnlijk al een beetje plannen gemaakt; wanneer ga ik het vertellen, wanneer bel ik de verloskundige......Heel veel sterkte en neem de tijd. Ik heb 2 echo's ter controle gehad. Maar was al bekend bij de gyn. Liefs

3. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Hoe gaat het nu met je, heb vaak gekeken, maar zag weinig reacties; jammer, die heb je zo hard nodig in deze moeilijke tijd. Veel sterkte!!

4. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Mammamiaa, hoe is het met je? Wat verdrietig dat je dit mee moet maken. Uit ervaring weet ik wat het os, ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en moest mijn eileider inleveren. Ik wens je heel veel sterkte toe voor de komende weken. Liefs en een knuffel!

5. Alita

Alita Niet meer actief

sterkte meid........

6. lobke1409

lobke1409 Lid

3 nov 2011
    50
    0
    0
    begeleider gehandicaptenzorg
    wat vreselijk naar. heel veel sterkte!

7. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal. Gaat wel iets beter, maar ben er natuurlijk nog steeds verdrietig om. Ik denk nu weleens "vorige week om deze tijd was ik nog zwanger" en aankomend weekend is de miskraam alweer een week geleden, dus dan ben je er ook wel weer even extra mee bezig. Ook bloed ik nog licht en gaf de zwangerschapstest nog licht positief aan, maar dan denk je bij jezelf "het is echt over".
    We hebben wel besloten om gelijk weer proberen zwanger te worden zodra ik weer een eisprong heb. Het verlangen naar nog een kindje is groot. Ik ben dolgelukkig dat we twee kinderen hebben en erg dankbaar hiervoor, maar wil toch zo graag nog een kindje erbij.
    Ik geniet wel van m'n twee kleine schatten, want die geven me wel afleiding gelukkig en heb ook veel steun aan m'n man.
    Ik hoop dat we snel zwanger zijn en dat dan alles hopelijk goed mag gaan.
    Nogmaals bedankt iedereen voor alle steun, dit doet me goed.

8. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    jeetje meis, wat naar.
    Of het nu je 1e of 8e is, het doet pijn. Tis wel je kindje dat je verliest. Sterkte. Ik hoop dat je het een plekje kan geven en dat je snel weer zwanger mag zijn!!

9. Alita

Alita Niet meer actief

Ik snap je hoor dat je nu weer zo snel mogelijk zwanger wilt zijn...zou ik ook willen hoor......;)

Heel veel succes en een troostje:(.....je schijnt nu extra vruchtbaar te zijn

10. nath86

nath86 Actief lid

1 jun 2011
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte.. weet hoe je je voelt

Deel Deze Pagina