Dag dames! Zijn er hier meiden die zwanger naar een concert geweest zijn? En hoe hebben jullie dat gedaan? Ik kijk al maanden uit naar hét jubileumconcert van Within Temptation in sportpaleis Antwerpen. Maar.. ik ben dan 15 weken zwanger en we hebben staanplaatsen. We zijn met een groep van 9 man dus genoeg mensen om mee heen, maar ik weet niet of ik het wel red/het verstandig is. Ben zo bang dat mensen tegen mijn buik botsen of veel gaan duwen ofzo... Wat zouden jullie doen?
Ik zou vooral bang zijn voor het enorme geluid... Ik heb gehoord van mensen dat ze zwanger naar concerten gaan maar ik doe het niet. Ik zou graag naar Muse gaan in december, maar dan ben ik 7 maanden zwanger en met dat gigantische lawaai, ik denk niet dat de baby dit zo aangenaam zal vinden...
Ik ben met iets van 13 weken naar guus meeuwis geweest. Behalve dat ik beetje last van mn benen kreeg van het staan, ging dat prima. Ik denk niet dat het geluid echt kwaad kan, maar weet het niet zeker. Met 7,5 maand heb ik kaarten voor een ander concert, maar dan ga ik niet. vooral omdat dat staanplaatsen zijn en ik het denk niet ga trekken om zo lang te staan.
Lang staan en geduw lijkt me idd ook niet zo prettig. Voor het geluid hoef je niet bang te zijn, kan geen kwaad.
Ik ga in december gewoon naar muse hoor We hebben bewust zitplaatsen. En dat lawaai, daar zal ie maar aan moeten wennen. Hier thuis en in de auto heb ik de muziek ook wel eens flink hard staan. Staan zou ik niet trekken, maar dat moet je helemaal zelf bekijken. Je kindje kan in ieder geval niet zomaar wat overkomen
Dat stelt me al flink gerust Anders heeft 1 van de groep een zitplaats en die wil best ruilen zegt ze net
Ik ben naar een festival geweest met mijn vorige zwangerschap en nu weer. Ik zorgde er wel voor dat ik niet teveel vooraan stond bij de boxen, crowd surfers en de pit. Het was wel helemaal in het begin, denk ook ergens rond 15 weken. Ik zou het nu echt niet meer trekken.
Mijn zusje wilt daar zo graag heen, omdat niemand met haar mee wilt zou ik eerst met haar meegaan. Maar doe het toch maar niet vind het toch wel eng, en weet niet hoe ik mij voel tegen die tijd. Maar ik zou dan ietsje verder zijn, met 15 weken zou ik het eerder gedaan hebben.
ben toen ik6,5 maand zwanger was van zoontje met de trein incl overstap met een vriendin naar Sziget festival (een week!) geweest in Hongarije, is super bevallen hoor!!! man werkt in muziekbuisiness dus bij zoontjes zwangerschap ben ik regelmatig naar concerten geweest.. nu bij tweede, nog naar zwarte cross festival geweest met bollende buik. ik heb me gewoon tussen de mensen begeven, maar tijdens de concerten niet helemaal vooraan geweest, maar wat in de rustigere gedeelten gaan staan. ben zelf fan van wa hardere muziek, en heb daar nooit last van gehad tijdens zwangerschap.
Ik was 10 weken zwanger toen ik naar een concert van Mika ging, ik ging samen met me schoonzus en die is dus een onwijse Mika fan met anderen woorden we stonden daar al om half 1 in de middag terwijl het concert pas op half 9 in de avond begon, puntje bij paaltje word ik ook nog eens uitgekozen door de organisatie (moeder en zus van Mika) om een Biggirl op het podium te zijn zie hier het resultaat
Ik ga begin november ook gewoon naar muse, maar dan in Munich! In december ben ik al 9 maanden zwanger dus dat word hem niet maar meer omdat ik dan waarschijnlijk elk moment kan bevallen ! Ik heb wel bewust voor zitplaatsen bij het gangpad gezorgd daarnaast vlieg ik zelfs naar Munich..Volgens de vk allemaal geen probleem staan zou ik niet trekken maar ben dan ook langer zwanger !
Ik zou met 15 weken ook gewoon gaan hoor. Je kindje zit veilig daarbinnen, en het kan nog niet horen. Veel plezier!
Ik zou gewoon gaan hoor.. Met 14 weken ofzo ook nog naar een concert van Anouk geweest.. Gewoon zorgen dat je niet teveel vooraan staat dan heb je ruimte zat.. En natuurlijk als je het trekt om zo lang te staan..
Ik ben met 7 mnd nog naar een concert van Ferry Corsten geweest in Ahoy. Heerlijk uit mijn dak gegaan in een rustig gedeelte en van 23:00 tot 05:00 ''s ochtend volgehouden. Volgende dag was ik wel kapot, dus toen gelijk besloten dat dat mijn laatste uitje was!
Ben bij de vorige met 25 weken nog naar een concert van Metallica geweest en we hadden ook nog mooie staplaatsen. Heb er enorm van genoten, helemaal omdat ik Lars nog de hand heb kunnen schudden en we later een zoon kregen die we vernoemd hebben.... Ik zou (als je je goed voelt) gewoon gaan hoor, geniet er maar lekker van, Within is onwijs gaaf (maar dat wist je allang)
Cyn, wat gaaf! Hier met 38.1 nog naar Guus Meeuwis geweest, wel zitplaatsen maar toch ook nog veel gestaan tussendoor. 3 dagen later is onze kleine man geboren haha!
Ik ga as za naar glennis grace ben dan 29w en 4d. Toen k de kaartjes bestelde waren er alleen nog staan plekken niet wetende dat ik last van bekken klachten zou krijgen maar goed ik heb al heel veel gelaten door de vele misselijkheid, dat ik nu gewoon doorzet wetende dat ik zondag helemaal verrot ben hihihihi