Positiekleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lappie, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Vanaf hoeveel weken begonnen jullie met het kopen van positiekleding?
    Ik ben nu 5 weken, dus het is nog te vroeg. Maar ik zit wel hier en daar al te neuzen en zie leuke dingen. Wil best alvast iets kopen... maar ja...
    Wanneer gingen jullie het kopen?

2. Linlala

Linlala Actief lid

27 feb 2012
    341
    0
    0
    Eindhoven
    Heb al een hele stapel broeken die me niet meer passen, dus vandaag heb ik mijn eerste positiebroek gekocht. Gisteren was ik vijftien weken. Zou niet te vroeg in je zwangerschap al positiekleding gaan kopen. Je weet niet hoe je lijf zich gaat vormen en dus ook niet welke maat kleding je over 2 tot 3 maanden nodig hebt.

3. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Ik ben het pas gaan dragen met 19 weken. Toen paste ik mijn broek niet meer.

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Pfff ik draag het al weken :(

Maar hier is het de 3e dus dan gaat je buik een stuk sneller.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nou als je dingen in de aanbieding ziet gewoon kopen hoor!
    Heb ik ook gedaan:D

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hier pas 4kg aangekomen en de buik begint nu pas te groeien :D
    Draag pas sinds 4 weken een positielegging...eindelijk hahaha

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    vanaf een week of 9 zaten m'n broeken niet meer lekker en droeg ik afwisselend treggings en positiebroeken/rokjes. Vanaf een week of 16 zaten de treggings ook voor geen meter meer en ben ik volledig overgestapt op positiebroeken. Shirtjes draag is wisselend wel in positie en niet (dus gewone kleding)

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Week of 11 vond ik mijn eigen broeken niet meer zo fijn zitten (ging nog wel maar ik voelde het al wat knellen). Moet wel zeggen dat ik toen al 2 miskramen gehad had en mijn buik er niet meer uit zag als ervoor....

Overigens kreeg ik pas een échte buik midden 20 weken, dus dat was juist weer heel laat, haha!

Gewoon doen als je er zin in hebt, beetje voorpret is niets mis mee toch? :)

9. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mijn dochter droeg im positie kleding vanaf 12 weken, toen paste ik mijn eigen kleren niet meer. Overigens bleef mijn figuur veranderen waardoor ik aan het einde van de zwangerschap de broeken van het begin ook niet meer paste.

nu had ik mijn eerste positie rok aan met 8 weken. Buik groeit al snel. Nu draag ik het liefst rokjes en jurkjes met leggings

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik had gedacht nu wel weer in mijn mamalicious skinny jean te passen maar nee hoor en het is de kleinste maat die ze verkopen.
    Ben nu bijna 29 weken zwanger van de tweede en dat ding zakt nogsteeds af.

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb in week 26 2 jeansbroeken en 2 t-shirts met lange mouw gekocht.

mn gewone jeansbroeken pasten wel al net meer goed vanaf 22 weken ofzo, als ik ging zitten moest mn knoop open ;) dus deed ik meestal mn training aan maar die is te koud voor de winter

ben wel blij met mn positiejeansboeken

12. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Hier draag ik nog mijn eigen jurken, shirtjes, vestjes en leggings. Broek heb ik wel positie vanwege dat het echt niet meer lekker zit (Trainingsbroek is ook nog van voor de zwangerschap) Maar ik begon de positie broeken rond week 19 te dragen.

13. Hilse

Hilse Niet meer actief

Ik heb al vanaf week 7 ofzo positie leggings en broeken aan. Zit gewoon echt een stuk fijner met die opgeblazen buik! :)

14. paula1984

paula1984 Niet meer actief

8 weken toen paste mijn broek echt niet meer dicht aan het eind was ik huge!
    Vond het heel mooi.

Groetjes paula

15. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik draag sinds week 9 positiebroeken, nu draag ik sinds een maand of 2 het liefst jurkjes met leggings

16. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

2 mei 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Ik kocht mijn eerste kleding met een week of 9 .
    Dys het is echt totaal verschillend.
    Gewoon es rondsnuffelen.

17. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik had ooit bij de Lidl al 2 positiehuisbroeken meegenomen, 1 draag ik nu als pyama/huisbroek, zit gewoon fijn.
    Verder heb ik deze broek online gekocht en dat zit toch fijner als mijn eigen broeken...
    Zwangerschapsjeans blue stone - bpc bonprix collection koop online - bonprix.nl
    Mijn moeder gaat vandaag m'n broek van m'n uniform aanpassen, want ook die zit niet lekker. Ik heb zittend werk, dus die rand in m'n buik is echt niet fijn.
    Verder heb ik via mp een dorp verderop wat broeken overgenomen, die pas ik nog lang niet, maar ik heb normaal al een probleem met broeken vinden die ik pas, dus ik dacht als ik ze pas gaan ze gewoon vast mee.

18. EllesEJ

EllesEJ Lid

14 jan 2012
    17
    0
    0
    NULL
    Emmen
    Wat je ook kunt doen is de FlexiBelt kopen. Ideaal als je net zwanger bent en je broeken niet meer zo fijn vinden. Ik vind het een geweldige uitvinding, toen ik zwanger was van mijn eerste deed ik hetzelfde maar dan met een elastiekje :) Stond toch wat minder mooi.

19. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat een goed idee! Dat kende ik nog helemaal niet. Ik ga eens even rondneuzen.

20. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    toen mijn eigen kleding niet lekker meer zat en begon te knellen in mijn buik.
    Was met 11 weken ongeveer.
    Nu knelt het ook onderin dus loop nu in een trainingsbroek idee en in jurkjes met legging.

Deel Deze Pagina