heb mn kindje te weinig ruimte?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jeszjuh, 25 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Hoi allemaal,

Sinds 2 dagen slaap ik dus echt gewoon niet. ..
    Kindje is zeer actief (gelukkig) maar om de zoveel tijd en dus echt wel vaak is heel mee buik misvormd haha.. En keihard en kan denk Ik in heel de breedte mn kindje zitten. Ik ben mekant 25 weken en nog niet echt een buikje. Maar dit kan toch geen kwaad ofzo? Het is verschrikkelijk irritant maar doet geen pijn. Zou ze te weinig ruimte hebben of heb ik ineens harde buiken?

2. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik denk niet dat het kan dat je kindje te weinig ruimte heeft. Ik denk als het krap word je lichaam het vanzelf wel oprekt dus als jij denkt dat je kindje niet genoeg ruimte heeft zal die buik binnenkort als een gek gaan groeien;)

3. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kindje neemt echt wel de ruimte die hij nodig heeft. Je organen worden gewoon aan de kant gedrukt. Ik heb ook voor mijn 35 weken een bescheiden buik. Ik heb mn darmen ook ongeveer in mn keel zitten haha en ik voel veel in mijn rug gebeuren dus ik ga ervan uit dat de baby dichter.tegen mij rug aan ligt dan vrouwen die een echte buik hebben.

4. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Alle organen vinden inderdaad een nieuwe plek. Ik ben 37 weken en ik denk ook wel eens dat mijn darmen ergens op een rare plek zitten hahaha
    De natuur weet precies wat hij moet doen. Lijkt mij wel vreemd als straks de baby is geboren en alles weer een plek moet terug vinden

5. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ja zeker kan me ook haast niet voorstellen dat het dalijk weer leeg is... Heb n achterliggende placenta dus ik voel alles ook iets te goed haha. Vind het heel leuk allemaal alleen dat oprekken met die rare bobbels is wat minder (A) ik hoorde gister ook van me m dat ik 4weken eerder ben geboren omdat mn moeder haar baarmoeder te klein was dus vroeg me af of dat niet erfelijk is...

Deel Deze Pagina