Pijn buik/lies zwanger?

Discussion in 'Zwangerschap' started by xWaaromOnzekerx, Aug 20, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xWaaromOnzekerx

xWaaromOnzekerx Nieuw lid

Aug 20, 2018
    1
    0
    1
    Female
    Hallo Lieve mensen,

Ik loop al heel lang op google te zoeken wat er met mij aan de hand is. Ik heb al een aantal dagen last van mijn onderbuik, ook in mijn liezen vooral rechts. Een beetje een kramp achtige gevoel.
    Ook heb ik 1 dag gehad dat ik ontzettend veel slijm verloor met 1x wat helder bloed en daarna niet meer. Hiervoor had ik hele erge krampen en toen het er uit was voelde het iets beter. Ik ben nu bijna 4 week gestopt met de pil maar wel onveilig seks gehad. Mijn vruchtbare dag weet ik niet.. dit heb ik nog niet kunnen berekenen want ik weet niet hoelang mijn cyclus precies is. Ik heb wel een aantal ovualtie testen gedaan van de action maar die zijn aldoor negatief. Rond 8 t/m 12 augustus heb ik net niet getest. Vanaf 15 a 16 augustus kreeg ik opeens veel last van mijn buik/liezen. Ook voel ik mij zenuwachtig in mijn buik terwijl er niks aan de hand is. Zou ik zwanger kunnen zijn? Of komt dit door het stoppen met de pil?

2. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,479
    5,839
    113
    Het enige wat je kunt doen om duidelijkheid te krijgen is een zwangerschapstest. Het is een beetje een dooddoener maar als je al zoveel klachten hebt dan zal je test ook positief uitslaan.

Mocht de test negatief zijn dan kun je toch wel met 99% zekerheid zeggen dat je klachten daar niet van komen en dat je misschien aan het ontpillen bent.

3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,953
    33,624
    113
    Testen is het enige dat je kunt doen!
    Totaal Off topic hoor, maar waarom zouden wij het beter weten dan een test?? Vraag anders of je bloed kunt laten prikken dan heb je nog meer zekerheid.
    Geen glazen bollen hier gezien hoor ;)

Share This Page