Hallo, Ik vraag me af of iedereen zo'n beetje rond de uitgerekende datum bevalt of juist ook veel eerder of later. Groetjes Linda
Dat is nooit te voorspellen waneer je bevalt je kan paar weken te vroeg, of paar weken te laat Alles kan
De eerste was bij ons 15 dagen te laat. Deze keer wordt het een keizersnee dus een dag of 10 voor de uitgerekende datum.
Ons eerste kindje kwam 5 dagen later dan de uitgerekende datum... Deze is weer afwachten hoop weer op 5 dagen erna... Groetjes Catheleine
ik was van de eerste 05-01-2007 uitgeteld maar ze kwam 26-12-2006 (tweede kerstdag!). was eigenlijk niet van plan zo hard te werken met de kerst haha. mejon
Mijn eerste is 5 dagen na de uitgerekende datum geboren. Ik heb al een hele tijd het vreemde voorgevoel dat dit tweede kindje juist voor de uitgerekende datum gaat komen. We zullen zien.
Ik geloof niet dat die laatste zin echt klopt hoor want ik ben toch echt bevallen met 43 weken. Groetjes Anita
ik en mijn zusje zijn allebij op de uitgerekende datum geboren mijn vriend is 2 weken te vroeg geboren en zijn broer 2 weken te laat ben benieuwd wanneer onze zoon geboren word iik heb zelf elke keer een voorgevoel dat hij vroeger komt