hoi hoi ik heb een vraagje ik ben denk ik nu zo 2 maanden niet ongesteld geweest(ben gestopt me de pil)en ik heb nu afgelopen maandag geklust. het bevruchte ei cel doet er toch 9 dagen over om in je baarmoeder te komen en ingenesteld te zijn? dus dat zou zo woensdag zijn. als dat zo is wanneer merk ik er dan wat van en wanneer kan ik dan testen. liefs esther
Hoi Esther, in principe merk je er niets van. Enkele vrouwen hebben rond deze periode iets bloedverlies, hetgeen door de innesteling komt. Als je 20 dagen overtijd bent, zou je al kunnen testen. Het is niet gezegd dat je zwanger bent, omdat je de pil hebt geslikt en dan zien we wel vaker dat de menstruatie op zich laat wachten. Je lichaam kan de tijd nodig hebben de cyclus weer op te pakken... Lonneke
hoi lonneke. nou die 20 dagen banner klopt denk ik niet helemaal. ik heb zo 7 a 8 weken geleden mijn laatste pil bloeding gehad en daarna niet meer tot nu toe. ik heb afgelopen maandag geklust. ik moet nu dan toch eerst wachten tot woensdag omdat een bevruchte eicel er zoiezo nog 9 dagen over doet om in de baarmoeder ingenesteld te worden en dan geeft het toch pas het hormoon hcg af . ik hoor het wel liefs estherik had voor het klussen nog wel was krampjes in mijn onderbuik en daarna nog 1 a 2 dagen en nu niet meer kan dat wat betekenen