hallo ik heb van de week een test gedaan en ben als het goed is 8 juni uitgerekent wie nog meer? groetjes monique
Gefeliciteerd! Ik voeg me bij de begin juni-mama's, hihi, vind jij het ook nog zo onwerkelijk? Ik ben rond de 4e uitgerekend, wat ook nog eens mijn verjaardag is... Liefs, Marijn
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=62906 Daar staan alle juni mama's 2008 bij mekaar Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er lekker van!
Ik kom zelf uit op 1 juni. ben nog niet naar de verloskundige geweest, maar denk dus dat ik in ieder geval in juni uitgerekend zal zijn
GEFELICITEERD! ik ben ook de 8e juni uitgerekend. Ik heb je ondertussen al gezien bij de juni-mama's, gezellig.
Ook ik mag me bij de begin juni mama's voegen (waarschijnlijk 11 juni)! Ik kan het nog niet helemaal geloven! Nu hopen dat alles goed blijft gaan natuurlijk. Succes allemaal.
Hoi, ik heb vanmorgen een test gedaan en ben waarschijnlijk rond 10 juni uitgeteld.. kan het nog steeds niet geloven, na anderhalf jaar!
Ik ben 6 juni uitgerekend volgens de berekening. 22 oktober krijg ik een echo en dan zal duidelijk worden hoe ver ik daadwerkelijk ben. Liefs Mariska