Hey allemaal! Ben benieuwd of er ook andere dames zijn die zwanger zijn uit deze omgeving? Lijkt me gezellig!
hey! nou dan wonen we om de hoek van elkaar! en het scheelt met de "looptijd" ook niet veel! voel je je goed? zit jij ook bij vk stad van de zon?
Bij de Mediaan bedoel je? Zou wel heel toevallig zijn dan Nou, de kwaaltjes mogen bij mij wel wat minder hoor, alleen maar misselijk en moe, bah. Bij jou, hoe voel jij je?
ik zit bij de vkpraktijk to de ah...in stad van de zon.....nou ik ben van nature echt geen zeikerd...maar ik voel me idd ook niet super! serieus, rondje stofzuigen of middagje shoppen ben gevloerd....maar ik merk dat ik me langzaaaaaammmm beter ga voelen en " iets" meer energie krijg gelulkig! ik heb al 2 kids dus stilzitten zit er nooit bij!
Ik wilde eerst ook naar die vk, maar na een paar keer bellen om aan temelder zonder dat er werd opgenomen toch maar naar een andere gestapt In het begin had ik zelfs al bij een trap oplopen dat ik toch écht even moest zitten. Gelukkig gaat dat nu wel wat beter! Het kindje van mijn vriend is ook best vaak bij ons, en dat is er nog maar één. Twee lijkt me helemaal slopend Maarja, het hoort er allemaal bij he. Hoe oud ben je eigenlijk?