Haj meiden, ik he denk een probleem ik heb een hele zware zwangerschap gehad en bevaling veel ziekenhuis in en uit, zwangerschap had ik bed rust en nu ben ik 4,5 maand veder. mijn herstel gaat erg langzaam waar door ik nog veel binnen ben, mijn vriend is er zekker altijd voor me geweest maar omdat ik nog vaak binnen ben ook wel buiten maar nie zo als het hoord, vind ik er geen reed meer aan aan wekend, normaal was altijd leuk, maar of ik lig op de bank tv kijken of mijn vriend of hij computeren of ik. kom niks uit ons, krijg soms allen maar bijdehante opmerkingen naar me toe, zal die me zat zijn dat binnen zijn en alles en op mij af regaeerd of wat vind gewoon nie eens meer leuks tussen ons. gister paar grote bekken gehad verdien namelijk nergens aan allemaal na me bevalling? vind gewoon rot, ik woon in noordwijk 2 jaar ken hier niemand ben al de hele week allen en altijd blij dat hij er weer is en dan dit, verdien dit nergens aan herkend iemand dit.
nu bijv, ok doet iej ze hande achter ze hoofd zo dat ik ze ogen nie ken zien gaat iej liggen slapen en ik vind zo ga dan naar bed als je moe ben ga nie zo op de bank liggen gek doen, en vraag ik ben je moe sgat neej maarja moek dan doen lekker saai zo blijven zitten ga liever slapen moek nou
praten met elkaar! veaag hem of hij je niet meer leuk vindt ofzo, dat kunnen wij je echt niet vertellen
Misschien voelt je vriend zich erg benauwd doordat er nu een baby is en jij alleen thuis zit. Niet om je aan te vallen maar wellicht heeft hij het gevoel dat jij helemaal afhankelijk bent van hem en daar kan hij (de meeste mannen) niet tegen denk ik. Je zult eerst eens goed moeten praten met elkaar maar ik denk dat het sowieso belangrijk is voor je dat je wat gaat doen voor jezelf. Een sport, mensen leren kennen, een cursus, iets waardoor je in je (nieuwe) woonplaats een eigen iets opbouwt en je niet zo aan hem vastklampt.
ga met hem praten dat is het beste voor de relatie en probeer dat op een normale manier te doen. het is voor hem ook een hele omschakeling geweest en als het dan helemaal niet zo lekker gaat met zijn vrouw( vriendin ) dan is dat voor hem ook niet makkelijk. wij hebben het in het begin ook wel beetje gehad voor mijn man was het zijn eerste en ik voelde me ook beetje depri. maar met veel praten en niet alleen over de kinderen. en tijd vrij maken voor elkaar. ga een avondje weer iets gezelligs doen samen of gewoon gezellig een filmpje kijken zittend op de bank. misschien heb je leuke schoonzussen of zussen met wie je weer een avondje of dagje weg kan. als je zelf wat lekkerder in je vel zit merk je misschien dat de sfeer alweer wat leuker word.. ga een strandwandeling maken of een terrassie pakken op de grand.. er is genoeg te doen in noordwijk.
Ga lekker eens samen wandelen op zaterdag of zondagmiddag, het weer wordt nu zo mooi! Misschien een klein boodschapje doen, lekker op een terrasje zitten, baby mee, iedereen bewondert je baby! Fantaseer alvast met hem dat hij volgend jaar al wel een beetje kan voetballen met z'n kleine kereltje. Mannen vinden dat vaak helemaal super! Van buiten zijn in de zon knap je zelf lichamelijk en geestelijk heel erg op. Of maak in het weekend een gezellig dinertje thuis, doe een lief jurkje aan met een spannend splitje, samen gezellig gourmetten (voor mij part haal je zo'n schaal kant en klaar bij de supermarkt), kaarsjes aan, muziekje aan, wijntje of pilsje erbij, maar dan krijgt hij het idee dat je ook weer iets speciaals voor jullie samen doet. Ik denk dat je zelf ook even uit die spiraal moet willen stappen, ook al voel je je misschien nog niet helemaal fit. Veel succes ermee hoor!