Uitgerust terug na vakantie?5

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ellen291982, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Je gaat op vakantie om er even lekker tussenuit te gaan. De meeste zullen ook wel zeggen om uitgerust terug te komen thuis. Daar staat vakantie ook voor toch?

Nu ben ik gister teruggekomen van een weekendje weg. Was supergezellig.:D Maar ik ben niet beter uitgerust teruggekomen als dat ik wegging.
    Ik heb me wel heerlijk kunnen ontspannen en dat is me heel veel waard. De meiden hebben het ook super gehad! Wou dat het langer duurde.

Maar was wel benieuwd. Zijn er meiden die wel uitgerust terugkomen na een vakantie? Als ik om me heen hoor komt dat niet vaak voor.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik vind het heerlijk om op vakantie te gaan, maar uitgerust terugkomen, nou nee.

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Ik kom ook zelden echt uitgerust terug na een vakantie, wel volledig ontspannen.
    Is natuurlijk ook niet zo heel raar, in een vakantie doe je vaak dingen die je in het dagelijkse leven niet doet (wij tenminste)
    Het hoeft niet eens een hele actieve vakantie te zijn geweest, maar het is wel anders dan anders!
    Wij plannen dan ook bewust een vakantie met het idee we gaan ontspannen, maar niet met uitrusten!

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ligt er aan hoe lang een vakantie duurt. Ik heb altijd een paar dagen nodig om te wennen aan het niet te hoeven rennen en vliegen. BIj mij komt eerst de vermoeidheid eruit. Nu ben ik laatst een weekendje met manilief weggeweest en het was heerlijk maar ik was zoooooo moe. In zo'n geval merk ik wel dat het de dagen erna opknapt dus het heeft wel effect.

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik kom niet uitgerust terug van een vakantie, maar wel ontspannen. Uitrusten is er met een peuter nou eenmaal niet bij :p maar lekker zwemmen, uiteten, wandelen, niks rennen en vliegen maar alles op het gemakkie, dat vind ik ook heerlijk.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

idd ik wil ook altijd vanalles doen en zien. Met kleine kinderen is het ook dat je meer rent en springt. Maar ook toen ik met mijn man alleen op vakantie ging toen de kinderen er nog niet waren kwam ik niet uitgerut terug.

wel ontspannen idd. daarom blijft de inpakstress ook de moeite waard haha!

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nope echt uitgerust niet maar wel een stuk relaxter ff tijd voor jezelf en gezin zonder de druk van huishouden ed...

Deel Deze Pagina