Goedenavond. Ik ben op zoek naar positieve en negatieve ervaringen van het gebruik van Juice Plus. Voor de mensen die dit hebben gevolgd, ben je er veel gewicht mee kwijt geraakt? Gebruik je 1 a 2 shakes per dag en dan avond gewoon normaal eten? Geven de capsules ook resultaat? Ik lees graag jullie ervaringen.
het nichtje van mijn vriend heeft dit gedaan. ze viel wel redelijk snel af maar volgens mij was dit voornamelijk vocht. het was heel moeilijk volhouden omdat ze echt weinig binnen kreeg en is toen gestopt en heeft het niet afgemaakt.
Ik heb het ook in huis gehaald en ben er niets mee afgevallen. Had het basis pakket met alleen shakes omdat ik het ook aan de prijs vond. Je krijgt dan een online coach maar dat vind ik ook weing voorstellen. Als ik dan schreef dat het niet lukte begon ze alleen maar over de capsules ed. Begon er heel fanatiek aan maar op een gegeven moment komen ze shakes ook je neus uit. Tis en blijft toch een chrash dieet. Ben nu gewoon aan het eten , minder snoepen en wat meer bewegen en dat gaat ook goed.
Een vriendin van mij heeft dit gedaan. Veel afgevallen! Vervolgens dit gewicht plus wat extra weer aangekomen..
Die shakes alleen, nam je die dan in de ochtend en middag? als ontbijt en lunch en de avond gewoon warm eten zoals anders?
K vind juice plus een fijn product. Je begint met een detox week, wat mij wel helpt om van t snoepen af te komen. Daarma paar weken twee shakes, dan 1 shake en dan over op gezonde voeding om niet weer terug aan te komen. Maar net als ieder dieet, je moet t zelf doen. T is niet zo dat als je stop met de shakes je weer de snackbar in kan zeg maar. K vind t lastig vol te houden, niet de shakes, niet de detoxweek maar om dan gezond te blijven eten. Ik hou gewoon van veel lekkere dingen. En geef t dus niet juice plus maar mezelf de schuld dat ik niet blijvend afval. Wbt de coach, k heb een heel fijne coach, vaak contact als ik dat wil, veel tips. Maar t is geen dietist en zij is nirt verantwoodelijk voor wat ik in mn mond stop. Als je er vol voor gaat is t een fijne leidraad naar gezond eten! Ik heb veel lekkere leuke verantwoorden recepten en tussendoortjes leren maken ermee.
Shakes zijn mega ongezond. Kan er altijd beetje bozig om worden als mensen er over denken zulke diëten te gaan volgen. Het is in mijn ogen een soort van uithongeren. Je krijgt 500-1000 calorieën binnen, waar een normaal persoon zo'n 2000 calorieën nodig heeft. Wil je afvallen, ga rond de 1500-1800 (ligt aan de dagelijkse bezigheden) zitten met minimaal half uur beweging op een dag en je gaat 100% afvallen. Geleidelijk aan, vol te houden, geen jojo effect en GEZOND
Hier ben ik nu 27,4 kilo mee afgevallen, en buiten dat je streng voor jezelf moet zijn in het niet snoepen en snaaien is dit heel goed te doen. Ik ben 1 september begonnen dus in 8,5 maand ben ik bijna op mijn gezonde gewicht.
Ja een coach heb ik dus niet want ik heb het spul van iemand gehad. Die was in de detox week al afgehaakt. En had dus alles nog dicht in de verpakkingen zitten. Als ik nu wel een coach wil hebben ben ik verplicht om eerst nog wat te gaan kopen.. Maar is die detox week verplicht? of kan je ook beginnen zonder die week?
Als het allemaal zo makkelijk zou zijn als jij het nu benoemt dan hadden er heel veel mensen geen overgewicht. Ik word juist wat bozig door dit soort uitspraken die jij nu doet. Voor de ene werkt jouw methode en voor de ander werken de shakes. Ik ken mensen waarbij het heeft gewerkt, ook op langere termijn maar ik ken ook mensen waarbij het juist niet heeft gewerkt en waarbij het nog erger is geworden. Tja, ieder lichaam is anders en ieder lichaam heeft een andere werkwijze nodig wat betreft afvallen. Ik spreek trouwens uit ervaring, heb alles geprobeerd qua diëten en niets werkte bij mij. Uiteindelijk gekozen voor een maag verkleining 3 jaar geleden omdat dat mijn laatste '' hoop '' was. Ben daarmee 54kg afgevallen en ik leef nu volgens de recepten en denkwijze van Sonja Bakker, dit houd mij op gewicht ook al zeggen veel mensen dat het volgen van Sonja Bakker slecht voor je is. Wat ik er dus mee wil zeggen is dat niet ieder lichaam het zelfde is en dus iedereen moet uitvinden wat het beste bij je past.
Sluit ik me helemaal bij aan!! Ik en op deze manier bijna 40 kg afgevallen en het is er nog steeds vanaf! Ik ben al bijna een jaar stabiel op mijn streefgewicht, ook door zo te blijven "leven". Ik zie het niet als een dieet, maar als een andere levenswijze. Overigens kreeg ik in het begin te horen dat ik veel te weinig at, ik moest meer gaan eten (wel rond die 1600 cal). Dat ben ik ook gaan doen en de kg's vlogen eraf. Doordat ik nu goed (en GEZOND) eet, heb ik ook veel minder behoefte om te gaan zitten snaaien, dat was ook een van mijn zwakke punten. Nog afgezien van het feit dat ik nauwelijks bewoog. Ik heb een aantal sporten gevonden die ik ontzettend leuk vind om te doen en dat houd me letterlijk in beweging!
In principe is afvallen ook zo gemakkelijk en heeft Eef gewoon gelijk. Afvallen is simpelweg minder voeding tot je nemen dan je lichaam verbruikt. Op die manier ben jij, weliswaar met hulp van een maagverkleining waarna jij minder kon eten, ook afgevallen. Het probleem met afvallen vaak is dat het verdomd moeilijk is om de discipline te hebben en te behouden om een gezond eetpatroon vol te houden. Velen vervallen weer gauw in hun oude patroon. Ik was daar zelf ook een van.
Ik ben het er niet mee eens. Ik heb zelf ondervonden dat ook al heb je wel de discipline om door te zetten dat het dan ook mis kan gaan en niet kan werken. Maar iedereen mag zijn eigen mening hebben uiteraard. Ik spreek gewoon uit ervaring en blijf erbij dat het allemaal niet zo makkelijk is als dat sommige het hier doen laten lijken. Ik at nooit veel, snoepte niet veel, deed gewoon aan sporten maar zodra ik wel eens iets meer at of iets ongezond dan sloeg mijn lichaam dat gewoon dubbel op. En na mijn maagverkleining eet ik meer dan ik voorheen at dus dat je minder moet gaan eten om af te vallen klopt gewoon niet. Voorheen at ik drie keer op een dag en nu zit ik aan 6 eet momenten op een dag, ik blijf dus op gewicht door juist meer te eten en niet door minder te eten.
Misschien moet je het niet al te letterlijk lezen, ze bedoelt natuurlijk dat je minder CAL naar binnen moet werken dan dat je lichaam verbruikt...... Ik eet veel meer, heb ook 6 eetmomenten, maar qua cal eet ik minder dan voorheen.
Precies! Ik heb trouwens dezelfde ervaring, dat ik pas begon af te vallen sinds ik 6 keer per dag eet, vrijwel geen ongezonde dingen eet en ik meer beweeg. Ik heb ook een periode gehad waarin ik 3 keer per dag at en toen viel ik ook niet af. Ik sport (krachttraining en cardio) 3-4 keer per week en eet tussen rond de 1600/1800 calorieën, soms zelfs 2000 calorieën. Ik woog eerst 130 kg en nu 111,3 kg. Ik ben er nog lang niet maar ik ben wel blij dat ik eindelijk voor mezelf de juiste manier heb gevonden om af te vallen.
Juicen is sowieso iets achterlijks. Gezien de vezels worden verwijderd tijdens het juicen en je dus de suikers overhoudt.. En laten die vezels nou net heel belangrijk zijn voor de suiker spiegel. Probeer gewoon gezonder te gaan eten, kleinere porties, rustig eten en meer beweging.