Op dit moment is alles plots heel onzeker geworden hier, ivm mijn toekomst. Ik heb mijn zwangerschapswens dus opgeborgen. Doet natuurlijk pijn, maar het is nu écht het beste op dit moment! Ik blijf hier wel af en toe komen kijken! Groetjes en succes aan iedereen die zwanger wil raken!
Onze relatie is plots heel onzeker geworden Ik lig enorm in de knoop met mezelf momenteel en weet niet wat ik wil in mn leven of wat ik moet doen. Ben depressief vrees ik.
De dokter wijt het aan stress door onze verbouwingen en vitaminetekort, zit er dus gewoon een beetje door... Ik neem nu een heel sterk supplementje en voel me al een pak beter! Als de stress afgenomen is (even afwachten nog) gaan we er terug voor!
Verbouwingen schijnen echt SHIT te zijn voor je relatie... Even een paar maandjes wachten, en als alles weer 'goed' voelt, krijg je gewoon elke maand weer een nieuwe kans van moeder natuur. En (ik zeg het heel voorzichtig) mocht het onverhoopt niet goed komen tussen jullie, is het misschien maar beter dat je nog niet zwanger bent. Want een kindje verdient een goede basis tussen mama en papa, nietwaar? Heeeeeeeeeeeeel veel sterkte ermee!
Is niet erg hoor, je mening zeggen is belangrijk Wij hebben eigenlijk helemaal geen relatieproblemen, dat is het gekke juist... Ik heb alles wat ik wil en toch begon ik opeens te twijfelen, ik vreesde voor een depressie ofzo want ik snap het zelf niet. Maar mn ventje was heel begrijpend en we komen er wel uit!
Het WAS dus uitgesteld, en nu ik 4 dagen overtijd ben heb ik een MEGApositieve zwangerschapstest! Ik deed er nog één en die was OOK positief! Vanavond bloedtest bij de arts!