hallo meiden, Ik heb gister met mijn man gevreeen en nu werd ik vanochtend wakker en had heel licht bloedverlies, het was echt een klein beetje en meer bruinig van kleur. Nu kom ik net thuis en heb ik weer iets bloedverlies maar minder als vanochtend. Nu ben ik van de week heel druk geweest met dingen tillen enz. Zou dat bloedverlies komen doordat we gister gevreeen hebben? Sorry maar maak heel veel zorgen hopelijk kan iemand me gerust stellen
Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, bloedverlies is altijd eng. Maar je zegt dat je gevreeen hebt en van de week dingen hebt getild. Bloedverlies kan van beide zijn. Je bloedt veel makkelijker nou je zwanger bent. Zolang het niet heel erg is met stolsels en kramp in je buik is er niks aan de hand. Maar ik kan me voorstellen dat je het toch eng vindt dus bel de vk dan even, zij kan je vast geruststellen en misschien even naar het hartje luisteren. Succes!
Waarschijnlijk is het een reacgtie op het vrijen, maar als je onzeker bent altijd even bellen met je VK, daar zijn ze immers voor! Ze kan je vast gerust stellen. Succes! Mayke
ik heb vanochtend maar even mijn huisarts gebeld want de vk had geen spreekuur meer en wilde ook niet het noodnummer gebruiken. De dokter zei ook dat het door het vrijen zou kunnen en ik heb sinds vanochtend verder ook geen bloed meer verloren dus denk idd dat dat het geweest is. In ieder geval bedankt voor jullie reacties
net nadat ik dit bericht stuurde ben ik na de wc gegaan en zat er weer een heel lichte veeg met bruin bloed. Weet niet zo goed wat ik ermee moet. of ik het aan moet kijken of de vk moet bellen. Ik heb verder geen buikpijn
Ik zou even bellen, anders blijf je met een vervelend gevoel rondlopen! Ze zijn er voor ook in het weekeind! Succes
ik heb straks met mijn man gebeld en we hebben besloten om het even aan te kijken en anders morgen te bellen. hij zei ook dat als het mis was ik wel meer en helderder bloed moest verliezen en ook buikpijn moest hebben dus daar hou ik me maar aan vast