Aangezien hier alle wegen veranderd zijn in echte ijsbanen vraag ik me af of er meer zijn die ook even van de gelegenheid gebruik maken en een rondje dorp of stad gaan schaatsen. Ik wel in ieder geval.
Ik denk dat als ik nu een harde aanloop neem om, vanuit huis, de tuin in te glijden, dat ik dan loeihard op m'n plaat ga omdat het hier niet vriest 😂
Oh wat raar is dat... Hier is het 7 graden, ben net nog op de fiets boodschappen wezen doen en had het bloedheet met m´n winterjas aan.
Ach ja, wij kunnen wel schaatsen in de Winterefteling. Dat ga ik dan vanmiddag ook doen met de jongens.
Haha, dat wilde ik ook al zeggen. Wij gaan straks even een paar uurtjes naar de Efteling (als de kids zin hebben) en daar dan lekker schaatsen. Maar dat is natuurlijk niet zo leuk als schaatsen op "echt" ijs.
Ik snap dat het gevaarlijk is en ook niet even handig maar ik ben toch wel een beetje jaloers hihi wil ook schaatsen (oke laten we dat maar niet doen tijdens zwangerschap haha) maar toch 😂
super leuk Nee hier was het niet glad genoeg om te schaatsen...het was wel glad en koud alleen was de straat niet genoeg opgevroren. De auto wel... dat is 1 ijsklomp...buren zijn minstens 1,5 uur bezig geweest om hun auto ijsvrij te maken
Gisteren ook een stuk geschaatst. Was wel erg leuk! Al mag het van mij nu wel weer afgelopen zijn met deze gladheid.