Ik heb mijn testen laten beoordelen door dames in een andere topic. Zij zijn er zeer van overtuigd dat de testen positief zijn ondanks dat de streepjes pas duidelijk werden na de officiële afleestijd. Ik ben benieuwd hoe andere moeders hun tweede zwangerschap ervaren. Is het bijvoorbeeld waar dat je buik veel sneller groeit bij een tweede zwangerschap. En wat zijn de verschillen tussen de eerste en tweede zwangerschap. Heb je trek in dezelfde dingen of moet je juist nu niet denken aan de dingen die je verorberde toen je van je eerste in verwachting was. Ik hoop dat er moeders zijn die het leuk vinden om hun ervaringen met mij te delen.
Hoi!!! Ik ben ook zwanger van ons 2e kindje! Uitgerekend 16 april! 27 aug heb ik de eerste echo.. Spannend!!
Ja we hopen nu ook ons 2e wondertje te krijgen, ipv een sterretje. 8 april uitgerekend (denk ik). 22e de eerste echo, of er wat zit en of er een hartje is. Super spannend!
Hoi dames, Gefeliciteerd! Ik heb helaas sinds gisteravond heel licht bloedverlies. Dat wil natuurlijk niet perse iets zeggen maar omdat de testen die ik afgelopen weekend heb gedaan allemaal heel licht bleven heb ik er toch niet zo een heel goed gevoel over. Maar we wachten geduldig af. Over 2 weken hebben we een afspraak bij de vk. Ik hoop dat ik 'm niet af hoef te zeggen.
Hopelijk blijft het gewoon zitten. Mijn gevoel had wel altijd gelijk Ik hoop dat het bloedverlies stopt!
Hoi, Hier ook een tweede kindje. Uitgerekende datum is 20 april. Ik heb 28 augustus de eerste echo bij de gyn. Spannend! @Moekesmoekkie, oeh spannend meid. wanneer was je nod dan eigenlijk?
Gefeliciteerd ukkie! Mijn nod was 5 augustus. Helaas verlies ik nu al wel veel bloed dus het is waarschijnlijk wel een vroege miskraam. Ik heb de vk gesproken en zij zei dat ik moest aan kijken of ik echt een menstruatie krijg. Maar dat denk ik helaas wel.
Lief die medeleven! Maar laat mijn bericht aub de pret hier niet drukken. Is er al iemand met een zichtbare buik? Ik hoor heel vaak dat een tweede zwangerschap eerder showed dan de eerste.
@moekies balen meid, ik had het de laatste positieve test ook. Wat ik zeg je gevoel heeft meestal gelijk. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! @hier morgen 6 weken. 1 mk voorbij nog 2 ma te gaan die ik voorbij moet. Wat een spanning. Ik teken wel sneller moet ik zeggen. Sommige kijken me aan en zie je denken, maar na 3missers vragen ze niets meer. Ze wachten af. Nog 10 dagen dan een echo. Ik hoop zo dat er nu eens wel een goed hartje gezien wordt!
Ik hoop dat je je straks als je er voorbij bent opgelucht voelt en dat je dan lekker kunt genieten. Oh ja joh teken je al? Maar je broeken gaan nog wel dicht? Ik weet nog dat ik bij mijn zoontje al met 12 weken positiekleding ben gaan dragen omdat ik bang was dat mijn heupbroeken hem te strak zouden zitten hahaha! Maar ohhh wat zit die positiekleding toch lekker! Ik hoop ze toch nog een keer aan te mogen hoor haha
Oh hier is mijn buik al echt een bolletje weer.. Zijn veel darmen maar kan hem moeilijk verbergen en broeken gaan niet dicht doe E met een elastiekje dicht hahaga
Hooi dames hier ook zwanger van t 2e wondertje 7 april uitgerekend .. 28 aug eerste echo bij de vk En met 6 weken is m'n buikje behoorlijk aanwezig al
Leuke buikjes dames. Ik krijg mN broeken nog makkelijk dicht, maar ik denk niet dat ik net als bij de eerste 20 weken haal met mijn eigen kleding. Ik moet er bij nadenken dat ik mN buik iets aanspan en niet laat hangen. Positiekleding van mijn meisje pas ik nog wel, maar als ik de 12 weken haal, dan ga ik shoppen. Wat ik nu heb is zomerkleding, moet ook wat hebben voor de winter
Zo! Hallo buikjes! Dat is volgens mij wel wat sneller dan bij de eerste dan of niet? Ik heb sowieso nog heel veel spekjes over van mijn eerste zwangerschap dus ik denk dat het bij mij niet zo heel snel zou opvallen. Mijn buikje is zeg maar nooit helemaal weg geweest hihi