hallo allemaal! gister even een testje gedaan en wat blijkt? ZWANGERRRRRR! 12 oct ben ik uitgeteld (ongeveer dan)! en nu 4 weken zwanger! na de eerste kuur van de hormoonbehandeling CLOMID is het raak! het voelt allemaal nog heel onwerkelijk aan en eerlijk gezegt is het nog steeds niet tot me doorgedrongen! de gedachte is echt raar! haaha! ik ben er blij mee hoor, al die moeite! wanneer zijn jullie uitgeteld? en hoe gaat het met jullie? alle symptomen? liefsssss monique
gefeliciteerd! voor meer mama's die in oktober gaan bevallen kan je hier kijken: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=78287
He Monique, Gefeliciteerd! JIj mbv clomid, ik ook! 2de kindje, ook net zoals bij de eerste met clomid raak in de 2de ronde We weten het sinds zondag en ben zoooo blij! Is het jullie eerste kindje? Ik ben rond de 13de okt uitgerekend! Geniet!
SUPERGEFELICITEERD! Zijn we tegelijkertijd zwanger! Ik ben ook een oktober mama op 13 oktober uitgeteld!
he wat leuk ik ben ook uitgerekend rond de 12de Bij mij is het voor mijn tweede kindje en bij jullie?
Hey van harte gefeliciteerd! VInd je het ook zo enorm spannend allemaal? Ik ben zelf uitgerekend om en nabij 7 oktober maar door onregelmatige cyclus weet ik het niet helemaal zeker dus dat kan nog veranderen. Over een week of 2 zal ik eens een afspraak gaan maken,dat lijkt me vroeg genoeg toch? Mironne ook gefeliciteerd trouwens! Ik word er helemaal blij van