hoi allemaal hierbij mag ik mij ook melden wederom mag ik een wondertje ontvangen en ben zwanger van mijn 6e en mijn vriend zijn 1e kindje ondanks vele rotopmerkingen ben ik er wel heel blij mee en is ook dit kindje zeeeeeeeeeer gewenst heb altijd een groot gezin gewilt en dus is mijn wens in deze zeker uitgekomen Aanstaande dinsdag heb ik mijn eerste echo omdat onduidelijk is hoever ik precies ben veel liefs nathalie
Gefeliciteerd! Ik vroeg mij afgelopen week nog af hoe het toch met jou zou zijn... Maar volgens mij is het zonnetje voor jou weer gaan schijnen. Meid geniet van dit mooie wonder! Veel liefs Rach
heeyy rachje jaa gelukkig wel het heeft even geduurd maar inderdaad de zon schijnt weer en gelukkigggggggggg voor jullie ook jaylie* word grote zus ik denk ook nog heel regelmatig aan jullie blij dat jullie een broertje of zusje mogen verwachten dank je wel groetjes nathalie
dank je chillin dat is waar negeren maar het doet soms pijn hoor de opmerkingen zijn vaak niet mis alsof een groot gezin niet kan niet mag niet hoort ach ik geniet er in elk geval wel van en mijn vriend nog meer ( die schijnt de baby al te kunnen horen )
Geweldig toch? Super gefeliciteerd.... en iedere wens heeft het recht werkelijkheid te worden! Ookal is het kindje nummer 6 Geniet er van!
Wat heerlijk dat je het geluk weer hebt gevonden. Nog veel heerlijker dat dit wordt onderstreept met zo'n fantastisch wonder. Als voor jullie de zon op dit moment volop schijnt, zijn die negatieve reacties slechts wat momenten van sluierbewolking. Heel veel geluk
Wauw wat super, lijkt me heerlijk zo'n groot gezin! Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap
GEFELICITEERD Nathalie!! Wauw een zesde wondertje op komst, heel bijzonder! Geniet ervan meis en laat al de mensen met hun rotopmerkingen maar praten!
hey meiden superbedankt jaaa zeker de zon schijnt hier volop het is weer heerlijk genieten gelukkig maar en elmo zelfs de sluierbewolking is er niet gaat tegenwoordig ene oor in andere oor direct weer uit groetjes nathalie
gefeliciteerd!! en meid angelo (zeg ik het goed?) had niet gewild dat je was blijven hangen die had gewild dat je doorging met je leven!
haha ja je zegt het goed nee dat wilde hij ook niet gelukkig heeft hij dat ook nog kunnen zeggen dus dat weet ik gelukkig heel zeker, en denkt dat hij heel blij is met de vriend die ik nu heb een echte lieverd die ook van onze kinderen houd allemaal bedankt