Hallo! Na ontzettend vaak hier te zijn geweest mag ik me na 2,5 jaar eindelijk hier zelf ook melden! Nadat er PCO was vastgesteld en ik een hele reeks hormoonbehandelingen heb ondergaan welke niks hebben geholpen ben ik in december geopereerd. (Leo operatie) Na de operatie had ik een regelmatige cyclus en deze maand heb ik weer 50 mg Clomid gebruikt voor een extra Boost! EN dat heeft geholpen! Ik vind het ontzettend spannend en na 6 testen en 1 digitale zwangerschapstest begint het me nu eindelijk wel wat te dagen dat het nu toch echt ons jaar gaat worden!! Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan!! [-o< Liefs, Anneke
Gefeliciteerd!! Na 6testen den k ik dat je wel redelijk zekerheid heb Soms word het wachten echt beloond! Ik ben vandaag 14wkn en ik had dit echt nooit verwacht. Geniet er maar van.
Ik zie dat je de LEO hebt ondergaan! WAt gaaf!! Ik heb hem 23 maart gehad en 2 weken later (vorige week) heeeel misschien een ei gehad Donderdag hoor ik hoe mijn progesteron is, en kan ik dit weekend gaan testen... Gefeliciteerd he!
bedankt voor jullie felicitaties! Vliegje! Wat goed dat je de Leo operatie hebt gedaan! Het heeft bij mij absoluut geholpen! Ik hoop dat jij er ook snel zwanger door bent! Bij mijn ziekenhuis hebben ze er 100% slagingskans mee.. Maar ja dat durfde ik niet te hopen natuurlijk na zoveel tegenslagen! ik mag 1 mei voor een echo om te zien of het hartje klopt! Was het maar vaast zover! Ik kan het nog niet helemaal geloven!
O spannend joh!! Ik kan zooo weinig vinden over de LEO, echte resultaten dan he. Ik voel van alles nu, meer witverlies, had daarstraks wat krampen. Word helemaal gek van mezelf Maar donderdag eerst de uitslag van de progesteron. Als dat goed is en ik een ei heb gehad, maar eens testje wagen.......
Hartelijk gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn dat 't toch gelukt is! Ik zie je vast wel bij de december-mama's