Hallo Allemaal, Hier weer eens een berichtje van mij................. Ik ben morgen eindelijk uigeteld! Nu is het zo dat ik al 3 dagen last heb van een rommelende buik. Vaak naar wc moeten gaan, dit is nu over. Veel steken in onderbuik, en af en toe een harde buik. En heb meer wit slijmverlies, om het maar netjes te zeggen! Ik hoop dat het nu niet meer te lang gaat duren allemaal want het word me nu een beetje te spannend! Het is mijn 1ste, en na een miskraam 2 jaar geleden erg gewild. Ik moet donderdag weer naar de vv, maar ik hoop dat ik niet meer hoeft te gaan.
je weet maar nooit, ik ben op de uitgerekende datum bevallen! toch wil ik je meegeven nog even proberen te genieten, want deze bijzondere periode is zo weer over!
Hoi, nou hier ook een die al 3 dagen overtijd is, Wanneer kom je nou!!!! Ben zo nieuwsgierig naar je,en niet alleen ik,maar ook je papa en zus. Hier ook al een aantal dagen af en toe harden buiken,giganties gerommel in de buik (net als of je ongy ben geworden),tintelende benen en inderdaad veel last van wit slijm verlies en steken in de buik. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren. sterkte groetjes
Probeer nog te genieten van jullie buikje! Ik ben drie weken geleden bevallen en mis mijn buikje soms zo hard hoewel ik het ook enorm vervloekt heb!
Dat geld misschien voor jou dat je wilde genieten van de buik! Bij mij gaat dat niet meer...........................ben al een heel ongeduldig persoon en nu zeker!!!! Vind het gewoon echt goed geweest nu en wil mijn kindje krijgen! xxx