Ik ben inmiddels 2 weken geleden door middel van een keizersnede.Alles gaat goed heb niet veel pijn meer alleen nog een dood gevoel bij de wond.Ook merk ik dat de wond aan een kant rood begint te worden en er vormen blaren.Wie heeft dit ook gehad en hoe komt dit?Ook is de wond deze keer meer zichtbaar ik voel allemaal bolletjes terwijl ik bij de eerste er niks van kon zien of voelen.
Heeee, ik heb ook 2 keizersnedes gehad en tot nu toe heb ik nog steeds een dood gevoel rond mijn litteken en ik hoor heel veel meiden die dat hebben Verder heb ik dat rare bobbelige ook gehad, en een gevoel van trekken en toen ben ik het elke dag gaan masseren om het litteken een beetje los te maken (het leek mij een verkleving oid) en nu is het echt een perfect mooie litteken! Bij mijn eerste had ik ook een soort blaarvorming, ik ben toen gehecht (2e geniet) en er bleef vocht van de douche in mijn litteken zitten, op een zeker moment barstte de "blaar" en er kwam echt heel veel vocht uit! Dat litteken was ook heel lelijk, nu heb ik een mooie erover heen. Mijn tip is dus masseren met een litteken herstellende zalf, calendulan ofzo! En blaren moet je even naar laten kijken denk ik!
Hier ook een dikker litteken dan de eerste keer, maar denk dat dat door het oude littekenweefsel komt wat eronder zit zeg maar. Dat is namelijk natuurlijk lang niet zo soepel als de vorige keer.
Dat heb ik ook gedaan, masseren met calendula zalf, en ik kan niet anders zeggen dan dat het echt een mooi litteken is geworden.
hier 1 keizersnede gehad en nu zwanger van de tweede, best een beetje bang voor wat komen gaat ook met oog op de wond.. kan niet anders dan afwachten, eerste keer is het geniet en heb wel pijn gehad van herstel maar litteken ziet er verder goed uit!