Ach lieve schat. Ik heb je topic toen gevolgd, wat is het toch snel gegaan, maar voor jullie ook zeer onverwachts begrijp ik. 😪 Er zijn geen woorden die kunnen troosten en het verdriet en de pijn zal ooit leefbaar worden maar nooit helemaal weggaan. Weet dat je lieve man voortleeft in jullie harten en in jullie prachtige dochtertjes en vast 'ergens daarboven' vol trots en liefde toekijkt en jullie altijd zal beschermen. 😍 Ik wens jou, jullie meisjes en alle overige dierbaren héél veel sterkte toe met het verwerken van dit onmenselijke verlies. Dikke virtuele knuffel. xx
Gecondoleerd met dit enorme verlies. Heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie. Met mijn Pleegzus (ook uitgezaaid melanoom) gaat het ook niet goed. Wat is het toch een enorme k*t-ziekte!
Ik heb in je vorige topic ook gereageerd. ( Mijn vader had het ook) Heel heel heel veel sterkte voor nu voor je meiden voor later. Voor altijd. Knuffel
Wat verschrikkelijk dat het toch zo snel is gegaan. Ik wens jou, je kindjes en de verdere dierbaren heel veel sterkte en kracht toe. Gecondoleerd met dit grote verlies.
Ik kan me je oude topic nog herinneren. Wat een vreselijk, echt vreselijk bericht. Wat is jullie jonge gezin nu in een nachtmerrie terecht gekomen. Ik wens je alle kracht om deze heftige tijden door te komen.
Wat verschrikkelijk... Ik kan me je vorige topic nog herinneren maar dat dit zou gebeuren had ik niet verwacht. Gecondoleerd, heel veel sterkte voor jou en je kids. Ik brand een kaarsje voor jullie.
Wat verschrikkelijk, ben er stil van. Gecondoleerd en heel veel toegwenst voor jou en jullie dochters.