Gecondoleerd met dit oneerlijke verlies van je man en de vader van jullie kindjes. Heel veel sterkte!
Wat verschrikkelijk! Weet eigenlijk niks te zeggen maar wil Je toch laten weten dat ik aan jullie denk en jullie heel veel sterkte wens met het verlies van jullie man en papa .
Ik heb je topic destijds gelezen. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou, je kinderen en familie.
Wat erg, ik weet eigenlijk niet goed wat te zeggen. Gecondoleerd en ik wilde jullie heel veel sterkte wensen met het verlies.
Neeeeee! Wat vreselijk! Wat een nachtmerrie moet jij beleven! Heel veel sterkte gewenst voor jou en je kindjes!
Je ergste nachtmerrie dit. Heel veel sterkte voor jou, de kids en familie en vrienden Rust zacht voor jouw man.
Wat verschrikkelijk! Gecondoleerd en heel erg veel sterkte voor jou en jullie meisjes! Dikke digitale knuffel!!!
Jeetje ts wat vreselijk verdrietig......wat een verlies..... Heel veel sterkte voor jou, je kindjes en andere nabestaande. Een hele dikke knuffel, ik denk aan jullie!
Wat vreselijk moeilijk, gecondoleerd. Ik wens jou en je dochters heel veel sterkte om dit verlies te verwerken.
Ik herinner me je topic nog. Wat is het leven soms verschrikkelijk oneerlijk. Gecondoleerd en heel veel kracht en sterkte toegewenst. En een hele dikke knuff voor jou en de kinderen.