Alsjeblieft je hoeft je niet te verontschuldigen!!! Je hebt het zwaar zat!!! Gelukkig zitten jullie bij het Antoni van leeuwenhoek ziekenhuis, ik weet dat ze daar een mens niet zomaar opgeven... Ik weet verder niet wat te zeggen..heeel moeilijk, voor je man en ook zeker voor jou, ik hoop dat jullie lieve mensen om je heen hebben die jullie hier mee doorheen slepen...ik hoop het beste voor je man!! Nogmaals dikke knuffel meis...
Sterkte! Weet hoe het is iemand met een melanoom mijn tante had het als je wil praten kan je me een privé bericht sturen
Het meeste is al gezegd over je emotionele beslissing, ik ben dus voor jou een soort van "blij" dat je dit in een emotionele bui gepost hebt want hierdoor kon je nog merken dat het niet zo bedoeld was. Ik hoop dus ook dat je een nieuw topic, of dit topic van mij part, blijft gebruiken om je zorgen en verdriet van je af te schrijven, deel ook gerust de leuke momenten met je gezin. Ik heb geen melanoomkanker van dichtbij meegemaakt maar wel mijn moeder bijna verloren door complicaties bij een nonhodgkin behandeling. Ik wil jullie dus evengoed heel veel sterkte wensen voor alles wat jullie nog tegemoet gaan. Mocht je ooit in een pb je hart willen luchten aarzel dan niet, mijn inbox staat voor je open.
Wat moet het vreselijk zijn om dit nieuws te krijgen. Wat een nachtmerrie zullen jullie nu beleven. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen en ik hoop met heel mijn hart dat je man zo lang mogelijk bij jou en jullie kinderen mag blijven. En voel je alsjeblieft geen sensatiezoeker. Je hebt alle recht om je te voelen zoals je je voelt. De door jouw genoemde topics heb ik niet gelezen, ik lees jouw verhaal nu voor het eerst. Ik wil je in ieder geval een hele dikke knuffel geven, veel sterkte voor de komende dagen wensen, want al deze feestdagen zullen extra moeilijk en confronterend zijn.
Ook ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd, echt vreeslijk dat jullie dit meemaken. Ik hoop dat jullie veel steun krijgen van familie en vrienden... Ik had ook jouw berichtjes niet gelezen en idd wat andere ook zeggen jij bent vast niet met opzet genegeerd of sommige mensen weten niet wat zij moeten zeggen en dan zeggen ze niets. Bij sommige ( lange) topics lees ik alleen de OP , eerste en laatste pagina, af en toe tussendoor en verder alleen de reacties van de TS, maar zeker niet alles, het is bijna niet te doen ( tenzij je moderator hier bent .En je hoeft je ook niet te excuseren, het is zeer begrijpelijk dat je emotioneel bent in zo'n situatie...Hopelijk beslis je om te blijven en ik hoop dat je ook steun zal krijgen hier!
Ach meissie, 'nachtmerrie' is nog een understatement voor de situatie waarin jullie verkeren. Ik heb mijn vader op jonge leeftijd aan deze rotziekte verloren en andersom als klein meisje mijn moeder verloren aan een andere soort van kanker. Dus ik voel je pijn, echt. Ik kan jullie allen alleen maar heel veel kracht, liefde en steun toewensen...stuur mij gerust pb als je verder wilt 'praten' want het wordt mij anders te persoonlijk en emotioneel op een openbaar forum. Een hele dikke virtuele steunknuffel, ik denk aan jullie! 😘 Enne....niet je account opzeggen natuurlijk. Je hebt gewoon recht op je eigen topic, dan kun jij updates geven en spuien en kunnen wij je steunen! 😊
Ik snap je wel maar zoals eerder gezegd komt het vast doordat je geen eigen topic opende maar in een ander topic tussendoor. Maar wat verschrikkelijk onzeker allemaal wat een nachtmerrie ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet.. ik wil jullie heel veel sterkte wensen 💜
Ik denk ook dat het echt niet bewust is geweest dat je 'genegeerd' bent hoor. Vaak lees ik ook heel vaak over dingen heen. Ik heb de topics die je noemt ook niet gelezen, dus heb ook je reacties niet gelezen. Ik wil jullie heel erg veel sterkte toewensen en geniet van alle mooie momenten die jullie samen nog zullen gaan beleven. En natuurlijk hoop ik eigenlijk gewoon dat hij misschien toch beter zal gaan worden.
Dag feilo, allereerst wat een verdriet en angst moeten jullie wel niet doorstaan. Eindeloos veel sterkte gewenst! De topic over mijn lijk nooit gelezen (nog niet.., bewust) en had ik het wel gedaan dan had ik zeker op je berichtjes gereageerd. Knuffel!
Goed dat je het er even hebt uitgegooid.. Je zit vol met woede, angst en frustratie op dit moment, heel herkenbaar helaas. Ik ben nooit zo goed met woorden (ben altijd bang om het verkeerde te zeggen), daarom reageer ik niet zo veel. Ik wens jullie heel veel kracht toe de komende tijd..
Heel veel sterkte. 'Gelukkig' zitten jullie bij het AVL, zij zijn zo kundig. Mijn moeder heeft onlangs te horen gekregen dat ze wederom uitzaaiingen van kanker heeft, dit keer in haar botten. Het is zo'n verschrikkelijke ziekte, ik hoop dat ze nog iets voor je man kunnen betekenen en dat hij jullie kindjes gewoon groot ziet worden, zoals dat hoort.
Och meid wat verschrikkelijk.. Allereerst een dikke vette knuffel, Ik snap zeker wel dat je je af en toe alleen voelt en dat soms dingen dan even verkeerd vallen! Dat is logisch zeker in de situatie waar jij in zit.. Geniet van elke seconde, en Heel veel sterkte meid!
Goed dat je het hebt aangekaart. Zo zie je maar dat het anders overkwam of in elkaar zat dan wat je dacht. Wat vreselijk voor jou, je man en je kindjes. Nachtmerrie is nog zacht uitgedrukt lijkt me. Als ik je een tip mag geven..... maak veel foto's maar vooral ook video-opnames. Bewegend beeld met geluid is toch echt anders dan een foto. Zeker voor je meisjes later. Een vriendin van me gaf ik ook deze tip ivm haar doodzieke moeder. Die is me nu nog dankbaar dat ik dat heb gezegd, want daardoor heeft ze 5 minuten film van haar moeder. Verder bestaan er boekjes waarin opa, oma, maar ook een versie van papa, kan vertellen over zijn leven. Ik weet de titel zo niet, maar in een boekhandel hebben ze het vast. Heel veel sterkte met alles. En praat hier gerust van je af hoor!
Jeetje wat verschrikkelijk. Goede stap dat je een topic hebt geopend. Tuurlijk ben je op zoek naar steun dat is toch niet meer dan normaal. In je boosheid zeg je wel eens dingen die je niet meent of liever niet had gezegd denk niet dat iemand je dat kwalijk neemt. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. En ik hoop dat je in ieder geval een beetje de steun kunt vinden die je nodig hebt. Dikke knuf.
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen!! Wat moet dit vreselijk en angstig zijn voor jullie. Ik stuur je een dikke virtuele knuffel!!
Verschrikkelijk wat jouw gezin nu moet doormaken! Ik wil jou en je man en lieve kindjes heel veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven.
Ik lees ook lang niet alles maar deze topic geopend en ja, dan kan je niet alleen lezen en weer verder gaan...veel op te zeggen valt er misschien ook niet maar wil jullie wel heel veel sterkte wensen!
Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte voor jullie allebei. Toen mijn man kanker had, wilde ik hem sparen en kropte alles daarom op. Hij was mijn maatje aan wie ik altijd alles vertel(de). Ik hoop dat je lieve vriendinnen en familie hebt die er voor jullie zijn, en anders hoop ik dat we je toch hier mogen blijven steunen. Liefs
Heel veel sterkte! Gooi je woede, frustratie, onzekerheid etc. er maar uit! En open een nieuw topic als je steun nodig hebt, we zijn er OOK voor JOU!